Specjalista ds. obsługi klienta - Back Office

Specjalista ds. obsługi klienta - Back Office
Miejsce pracy: Lublin
Zadania:
  • Mailowe wspieranie klientów, odpowiadanie na zapytania i rozwiązywanie wątpliwości.
  • Analiza i rozwiązywanie zgłoszeń z wykorzystaniem narzędzi i baz wiedzy.
  • Obsługa zwrotów i zgłoszeń związanych z RODO oraz dbałość o poufność danych.
  • Profesjonalna i jasna komunikacja z klientami w celu znalezienia optymalnych rozwiązań.
  • Rejestracja informacji za pomocą wewnętrznych narzędzi.
Wymagania:
  • Biegła znajomość języka polskiego i angielskiego (B2-C1).
  • Umiejętność przełożenia skomplikowanych spraw na język zrozumiały.
  • Logika i zdolność do rozwiązywania problemów.
  • Cierpliwość, empatia i szybka umiejętność pisania.
  • Gotowość do pracy na pełen etat.
Oferujemy:
  • Umowę o pracę i możliwość rozwoju.
  • Atrakcyjny pakiet benefitów i szkoleń.
  • Jasne ścieżki awansu i programy mentoringowe.
  • Dostęp do szkoleń online.
  • Bonusy za polecenie nowych pracowników.
  • Inicjatywy integrujące zespół i promujące różnorodność.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Powiązanie tagi

Podobne ogłoszenia

Konsultant Obsługi Klienta z j. niemieckim

dzisiaj

Firma:Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin

Obsługa telefoniczna i mailowa klientów korzystających z systemu płatności Utrzymywanie wysokiego poziomu zadowolenia klientów Identyfikowanie i rozwiązywanie problemów użytkowników Niemiecki na poziomie C1 oraz angielski w stopniu podstawowym (A2) Wysoka...

Więcej informacji

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

dzisiaj

Firma:Foundever

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

PRACA ZDALNA Rola Specjalisty ds. obsługi klienta obejmuje odbieranie połączeń przychodzących oraz odpowiadanie na maile od użytkowników sprzętu do pomiaru glukozy we krwi dedykowanego dla osób z cukrzycą. Specjaliści ds. obsługi klienta udzielają...

Więcej informacji

Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta

dzisiaj

Firma:Elis Textile Service Sp. z o.o.

Lokalizacja: śląskie / Tychy

Twoje zadania Dokładne i skrupulatne układanie odzieży w szafkach u klienta, Sortowanie odzieży brudnej i przygotowanie jej do transportu, Pomiary pracowników, Przyjmowanie zgłoszeń od pracowników dot. serwisu odzieży, Wprowadzanie zgłoszeń i danych do...

Więcej informacji