Specjalista ds. Obsługi Klienta Back Office

Specjalista ds. Obsługi Klienta Back Office
Miejsce pracy: Szczecin
Zadania:
  • Obsługa klientów w trybie Back Office – odpowiadanie na maile i rozwiązywanie zapytań
  • Wyjaśnianie niejasności i udzielanie wsparcia zgodnie z procedurami
  • Zarządzanie zwrotami środków i dbanie o bezpieczeństwo danych klientów
  • Tworzenie profesjonalnych i empatycznych odpowiedzi dla klientów
Wymagania:
  • Znajomość języka polskiego i angielskiego
  • Logiczne myślenie i umiejętność rozwiązywania problemów
  • Cierpliwość i empatia w kontakcie z klientami
  • Szybkość i dokładność w pracy, dobra znajomość obsługi komputera
Mile widziane
  • Doświadczenie w obsłudze klienta lub pracy Back Office
Oferujemy:
  • Szkolenia i rozwój zawodowy
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Pakiety benefitów i ubezpieczenie na życie
  • Kartę sportową i dodatkowe atrakcje w pracy
  • Program rozwoju talentów i jasne ścieżki kariery
  • Program poleceń i przyjazną kulturę pracy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Powiązanie tagi

Podobne ogłoszenia

Specjalista ds. obsługi klienta

wczoraj

Firma:Powiatowy Urząd Pracy w Kluczborku

Lokalizacja: opolskie / Krzywizna

harm Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Język: niemiecki, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany Wymagania inne: Znajomość pakietu Excel, Office.Doświadczenie.

Więcej informacji

Mistrz Obsługi Klienta Back Office z Językiem Polskim

wczoraj

Firma:Concentrix

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin

Bycie kluczowym ogniwem między firmą a klientami Dostarczanie odpowiedzi i rozwiązań poprzez maile, wyjaśnianie niejasności Rozwiązywanie zapytań klientów i dbanie o bezpieczeństwo ich danych przy użyciu nowoczesnych narzędzi i wiedzy wewnętrznej...

Więcej informacji

Customer Support Specialist with French in the retail industry

wczoraj

Firma:Concentrix

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin

Deliver written customer support via email for the French market. Investigate and resolve customer issues by reviewing past interactions and using internal tools. Process manual refunds and address GDPR-related complaints with care and accuracy. Ensure every...

Więcej informacji