Specjalista ds. obsługi klienta i administracji

GREEN LINE CENTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Specjalista ds. obsługi klienta i administracji
Miejsce pracy: Poznań
Numer: StPr/25/1827
OBOWIĄZKI:
Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, obsługa inforlinii, archiwizacja dokumentów, przygotowywanie dokumentów, wprowadzanie umów do systemu, sporzadzanie pełnomocnictw do umów.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Znajomość pakietu MS OFFICE
Uprawnienia: dokładność
Uprawnienia: KOMUNIKATYWNOŚĆ
Uprawnienia: doświadczenie - 1 rok


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Poznań


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 300 PLN


Opis wynagrodzenia:

brutto

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

Powiązanie tagi

Podobne ogłoszenia

Pracownik obsługi klienta

wczoraj

Firma:Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie

Lokalizacja: śląskie / Cieszyn

obsługa klienta, realizacja zamówień, wystawianie dokumentacji w systemie informacyjnym Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawowe Uprawnienia: Obsługa komputera Wymagania inne:

Więcej informacji

Meeter greeter

wczoraj

Firma:Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu

Lokalizacja: śląskie / Sosnowiec

organizacja obsługi klientów w oddziale (m.in. powitanie klienta, zbadanie celu wizyty oraz skierowanie do odpowiedniego doradcy); wspieranie doradców; dbanie o wizualizacje placówki zgodnie ze standardami; dbałość o jakość obsługi klientów; wspomaganie...

Więcej informacji

Pracownik obsługi klienta

wczoraj

Firma:Usługi- Handel - Gastronomia Czerniak Konstanty

Lokalizacja: dolnośląskie / Polkowice

OBSŁUGA KLIENTÓW. I TYDZIEŃ PRACY, I TYDZIEŃ WOLNY. GODZINY PRACY: I TYDZIEŃ 7:00-19:00; II TYDZIEŃ 19:00-7:00 Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Wymagania inne: KOMUNIKATYWNOŚĆ, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, WYSOKA KULTURA...

Więcej informacji