Specjalista ds. Obsługi Klienta i Procesów ERP

Specjalista ds. Obsługi Klienta i Procesów ERP
Location: Warszawa
Opis stanowiska:
  • Kompleksowa opieka nad przydzielonymi kontami klientów
  • Wprowadzanie i weryfikacja dokumentów w systemie ERP/finansowym: zamówienia klientów i dostawców, dokumenty przyjęcia towaru, faktury zakupu i sprzedaży, raporty e-commerce, ASN
  • Bieżące rozwiązywanie zgłoszeń i reklamacji klientów
  • Współpraca z zespołem w celu dotrzymania terminów i ustalonych SLA
  • Udzielanie szybkich i rzeczowych odpowiedzi na zapytania
Wymagania:
  • 3–5 lat doświadczenia w obsłudze klienta
  • 1–3 lata praktyki w realizacji transakcji w systemie ERP
  • Dbałość o detale i terminowość wykonania zadań
  • Znajomość Excela na poziomie zaawansowanym
  • Umiejętność efektywnego wyszukiwania danych i analizowania informacji w ERP
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B1)
  • Zdolność do profesjonalnego zarządzania i rozwiązywania problemów klientów
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Powiązanie tagi

Podobne ogłoszenia

Pracownik biurowy z językiem angielskim

dzisiaj

Firma:DONE Deliveries sp. z o.o.

Lokalizacja: małopolskie / Andrychów, Stefana Batorego 35

Twój zakres obowiązków Kwestionowanie status quo w relacjach biznesowych z Klientami w celu pozyskania większej liczby zapytań ofertowych, Aktywne zdobywanie nowych klientów poprzez nieszablonowe działania, Rozbudowa bazy klientów, którzy odważą się na...

Więcej informacji

Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klientów

dzisiaj

Firma:PKO Bank Polski

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Chmielna 89

umowa na zastępstwo Centrum Obsługi Klienta Korporacyjnego

Więcej informacji

Specjalista Obsługi Klienta

wczoraj

Firma:Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: łódzkie / Łowicz

Realizacja planów sprzedażowych, Obsługa klientów zgodnie z najwyższymi standardami firmy, Przyjmowanie płatności za produkty ubezpieczeniowe (gotówkowych i bezgotówkowych), Budowanie długofalowych relacji z klientami, Rozwój i utrzymywanie portfela...

Więcej informacji