Specjalista ds. Obsługi Klienta – język niemiecki


Motoryzacja to Twoja pasja a komunikacja przez telefon, chat i maile to Twoje naturalne środowisko? Potrafisz rozwiązywać problemy szybciej niż silnik V8? 

Lubisz auta, ale nie masz ochoty codziennie stać w korkach? Praca w obsłudze klienta w modelu zdalnym sprawi, że Twój dzień będzie pełen wrażeń, a Ty - bez stresu - pomożesz klientom, nawet nie wychodząc z kapci!


Specjalista ds. Obsługi Klienta – język niemiecki
Poznań
Twoje zadania:
  • Profesjonalna obsługa klientów przez telefon, chat oraz e-mail, z dbałością o pozytywne relacje.
  • Szczegółowa dokumentacja kontaktów w systemie CRM, zapewniająca płynność i skuteczność działania.
  • Aktywna współpraca w zespole w celu podnoszenia jakości obsługi i efektywnego rozwiązywania zgłoszeń.
Wymagania:
  • Minimum rok doświadczenia w obsłudze klienta lub call center.
  • Biegła znajomość języka niemieckiego (poziom C1) oraz dobra znajomość języka angielskiego (B2).
  • Wysoka kultura osobista, odporność na stres i profesjonalizm w kontaktach z klientem.
  • Dokładność, świetna organizacja pracy i kreatywne podejście do rozwiązywania problemów.
Mile widziane:
  • Znajomość branży motoryzacyjnej, szczególnie marek premium.
  • Doświadczenie w pracy z systemami CRM.
Oferujemy:
  • Wygodną pracę w 100% zdalną – bez dojazdów i biurowych ograniczeń.
  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę z atrakcyjnym wynagrodzeniem.
  • Kompleksowe szkolenia i możliwość rozwoju w branży motoryzacyjnej.
  • Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, kafeteria MyBenefit.
  • Stałe wsparcie zespołu i opiekuna w codziennych wyzwaniach.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Powiązanie tagi

Podobne ogłoszenia

Pracownik obsługi klienta

wczoraj

Firma:Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu

Lokalizacja: dolnośląskie / Bolesławiec

Obsługa centrali telefonicznej, udzielanie informacji o ofertach pracy i innych propozycjach aktywizacji, pomoc w przygotowywaniu i wysyłce korespondencji, wykonywanie zadań zleconych przez przełożonego, pomoc pracownikom Urzędu w codziennych...

Więcej informacji

Referent ds. obsługi klienta

wczoraj

Firma:Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowi Mazowieckiej

Lokalizacja: mazowieckie / Ostrów Mazowiecka

Obsługa sklepu internetowego (KURP YEAH), kontakt z klientem, prowadzenie ew. sprzedaży Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Uprawnienia: Obsługa komputera (znajomość programu MS-Office) Wymagania inne:

Więcej informacji

Referent ds biura obsługi klienta

wczoraj

Firma:Urząd Miasta Puck

Lokalizacja: pomorskie / Puck

Udzielanie kompleksowej informacji z zakresu funkcjonowania urzędu. Przyjmowanie, weryfikowanie oraz rejestrowanie składanej w urzędzie dokumentacji. Udostępnianie odpowiednich druków i wzorów formularzy. Przyjmowanie i wysyłanie korespodencji. Wymagania...

Więcej informacji