Specjalista ds. obsługi klienta lpg

Powiatowy Urząd Pracy w Strzelcach Opolskich
Specjalista ds. obsługi klienta lpg
Miejsce pracy: Zawadzkie
Numer: StPr/25/0077
OBOWIĄZKI:
Prowadzenie rozmów z klientami w zakresie sprzedaży i płatności. Zarządzanie systemem EOD, w tym dodawanie nowych klientów, obsługa wniosków limitowych. Praca z raportami oraz analiza danych.Monitorowanie i kontrola płatności. Wprowadzanie zamówień elektronicznych oraz potwierdzanie cen. Wprowadzanie faktur zakupowych do systemu rozliczeń. Planowanie logistyki, w tym organizacja tras cystern z autogazem i propanem. Weryfikacja koncesji oraz innych wymaganych dokumentów. Wykonywanie bieżących zadań administracyjnych.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Uprawnienia: obsługa oprogramowania Excel
Uprawnienia: komunikatywność
Uprawnienia: DOKŁADNOŚĆ
Uprawnienia: DOŚWIADCZENIE
Uprawnienia: dobra organizacja czasu pracy


Wymagania inne:

Dobra znajomość programu Microsoft Excel umiejętność tworzenia i analizowania raportów, zdolność do efektywnej komunikacji z klientami i współpracownikami, dokładność i skrupulatność, odpowiedzialność, umiejętność organizacji pracy i zarządzania czasem. Poziom wykształcenia: średnie lub wyższe (preferowane w dziedzinach takich jak zarządzanie, ekonomia, logistyka, administracja lub pokrewne). Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku preferowane doświadczenie w sprzedaży, obsłudze klienta, administracji lub logistyce. ) Znajomość języków obcych: mile widziana angielski mile widziany poziom komunikatywny.

Miejsce pracy:

Zawadzkie


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 5 300 do 5 600 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Strzelcach Opolskich

Powiązanie tagi

Podobne ogłoszenia

Specjalista ds. komunikacji z klientem

wczoraj

Firma:Concentrix

Lokalizacja: lubelskie / Lublin

Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do systemu Wymagania : biegła znajomość języka polskiego (min. C1) w...

Więcej informacji

Konsultant ds. Obsługi Klienta

wczoraj

Firma:InterKadra Sp. z o.o.

Lokalizacja: łódzkie / Łódź

Do Twoich obowiązków będzie należało: obsługa infolinii przychodzącej realizacja celów i zadań, poprzez profesjonalną obsługę Klienta wsparcie Naszego Klienta, w zakresie realizacji polityki sprzedaży produktów i usług Oczekujemy: doświadczenia w...

Więcej informacji

Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne

wczoraj

Firma:Vetlab Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, al. Krakowska 110

Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z klientem: Będziesz pierwszym punktem kontaktu dla naszych...

Więcej informacji