Specjalista ds. Obsługi Klienta Niemieckojęzycznego

Portal Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Działamy jako agencja zatrudnienia, numer certyfikatu 29884.

Specjalista ds. Obsługi Klienta Niemieckojęzycznego
Co będziesz robić?
  • Telefoniczna obsługa naszych polskich klientów.
  • Realizowanie zleceń dla klientów w niemieckich urzędach i instytucjach.
  • Praca na różnych platformach biurowych oraz obsługa social mediów.
  • Sporządzanie rachunków i dokumentacji klienta.
  • Korzystanie z zaawansowanych programów do edycji graficznej i obróbki dokumentów.
Nasze wymagania:
  •  Biegła znajomość języka niemieckiego (poziom C1/C2)
To oferujemy:
  • Elastyczne godziny pracy, możliwość pracy 4 dni w tygodniu.
  • Pełne szkolenie wdrożeniowe - nie wymagamy doświadczenia.
  • Stabilność zatrudnienia na umowie o pracę i płatne nadgodziny.
  • Możesz pracować od zaraz lub zaczekać na odpowiedni dla siebie termin.
  • Brak konkretnego dress code’u.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Powiązanie tagi

Podobne ogłoszenia

Customer Support Specialist - Banking Services (German & English)

dzisiaj

Firma:Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Your daily tasks will include: Responding to general questions about credit card products, self-services and mobile/web apps Supporting customer authentication to carry out actions such as: card activation, blocking/unblocking and cancellations; transaction inquiries...

Więcej informacji

Customer Service Advisor with German

dzisiaj

Firma:Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Your Daily Grind: Start every day with a delicious cup of coffee, and help our customers by answering queries through phone, chat, or web forms Each case is handled like a special coffee recipe – resolving warranty issues, coordinating repairs, and providing...

Więcej informacji

Travel Advisor with Greek Expertise

dzisiaj

Firma:Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Your responsibilities Connecting Across Channels: Engage with adventurers via phone, chat, and email, making every interaction a step into their next great story. Whether inbound or outbound, your communication will be the bridge between dreams and reality....

Więcej informacji