Specjalista ds. Obsługi Klienta w sektorze bankowym z językiem niemieckim

Specjalista ds. Obsługi Klienta w sektorze bankowym z językiem niemieckim
Szczecin
Poszukujemy osoby, która z zaangażowaniem będzie wspierać klientów w codziennych sprawach finansowych. Twoim zadaniem będzie udzielanie wsparcia, budowanie długofalowych relacji oraz zapewnianie wysokiej jakości obsługi. Będziesz współpracować z zespołem, aby wspólnie osiągać najlepsze rezultaty.

Wymagania:
  • Znajomość języka niemieckiego na poziomie min. B2+/C1
  • Umiejętność skutecznej komunikacji i rozwiązywania problemów
  • Gotowość do pracy zespołowej i chęć rozwoju
  • Brak wymogu znajomości języka angielskiego
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w modelu hybrydowym lub stacjonarnym w nowoczesnym biurze
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Profesjonalne szkolenia w branży bankowej
  • Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, kafeteria MyBenefit
  • Wsparcie lidera zespołu na każdym etapie pracy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Powiązanie tagi

Podobne ogłoszenia

Doradca Klienta

wczoraj

Firma:Bank Pocztowy S.A.

Lokalizacja: dolnośląskie / Wałbrzych

Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów...

Więcej informacji

Doradca Klienta

wczoraj

Firma:Bank Pocztowy S.A.

Lokalizacja: mazowieckie / Legionowo

Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów...

Więcej informacji

Doradca Klienta

wczoraj

Firma:Bank Pocztowy S.A.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów...

Więcej informacji