Specjalista ds. obsługi klienta z językiem hiszpańskim

Ogłoszenie numer: 9718009, z dnia 2025-04-19

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem hiszpańskim

Miejsce pracy: Warszawa, Wola

 

Opis stanowiska

  • Rozpoczęcie szkolenia 12 maja.
  • Praca 5 dni w tygodniu, 8,5-godzinne zmiany (z godzinną przerwą), w godzinach 9:00-17:00 od poniedziałku do piątku.
  • Początkowo pełne zatrudnienie w biurze z możliwością przejścia na model hybrydowy (50%) po 6-9 miesiącach.
  • Pierwszy punkt kontaktu dla klientów w sprawach podróży premium.
  • Doradzanie w zakresie lotów, produktów, metod płatności i programów lojalnościowych.
  • Wsparcie klientów w trakcie zakupów biletów lotniczych oraz zarządzanie płatnościami.
  • Asystowanie pasażerom przez rozmowy telefoniczne i czat.

Wymagania

  • Biegła znajomość języka hiszpańskiego (C1) i angielskiego (B2).
  • Umiejętność współpracy, entuzjazm, cierpliwość oraz otwartość.
  • Skuteczne i jasne komunikowanie się.
  • Organizacja własnej pracy, dbałość o szczegóły.

Oferujemy

  • Zatrudnienie w renomowanej linii lotniczej.
  • Równość szans dla każdego, bez względu na wiek czy płeć.
  • Płatne dwumiesięczne szkolenie z "nauką przez działanie" i wsparciem od dedykowanego opiekuna.
  • Międzynarodowe i zróżnicowane środowisko pracy.
  • Inwestycja w rozwój osobisty przez coaching i mentoring.
  • Praca w nowoczesnym biurze w centrum Warszawy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Powiązanie tagi

Podobne ogłoszenia

Doradca Klienta z j. greckim

wczoraj

Firma:Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Obsługa klienta za pośrednictwem różnych kanałów, takich jak telefon, chat, email. Zapewnienie wysokiej jakości obsługi i ochrona poufności danych. Współpraca w zespołowym i dynamicznym środowisku. Znajomość języka greckiego (C1) i angielskiego (B2)....

Więcej informacji

Specjalista ds. obsługi klienta z j. rosyjskim

wczoraj

Firma:Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Wielokanałowa komunikacja z klientami (telefon, chat, e-mail), dążenie do zrozumienia i realizacji ich oczekiwań. Zapewnienie niezapomnianych doświadczeń poprzez indywidualne podejście i dbałość o szczegóły. Ochrona poufności oraz budowanie zaufania z...

Więcej informacji

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem francuskim

wczoraj

Firma:Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Profesjonalna obsługa klientów francuskojęzycznych (telefoniczna i mailowa), Udzielanie informacji o produktach, dostępności i promocjach, Wsparcie w zakresie funkcjonowania sklepu internetowego. Bardzo dobrej znajomości języka francuskiego (warunek...

Więcej informacji