Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem koreańskim

Ogłoszenie numer: 9839617, z dnia 2025-05-16

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem koreańskim

Miejsce pracy: Warszawa, Wola

 

Opis stanowiska

  • Świadczenie wsparcia dla prestiżowych klientów, zapewniając komfortową obsługę.
  • Wspieranie partnerów w wyborze lotów, produktów i metod płatności przy użyciu narzędzi komputerowych.
  • Precyzyjna nawigacja w świecie biletów lotniczych.
  • Rozumienie potrzeb klientów i rozwiązywanie ich problemów z uśmiechem.
  • Budowanie trwałych relacji z klientami, służąc jako przewodnik w ich podróżach.

Wymagania

  • Biegła znajomość języka koreańskiego (poziom C1) i angielskiego (poziom B2).
  • Naturalne skłonności do pomagania, cierpliwość i entuzjazm.
  • Umiejętność aktywnego słuchania i skutecznej komunikacji.
  • Skupienie na detalach i organizacja umożliwiająca wielozadaniowość.

Oferujemy

  • Możliwość pracy zdalnej po 6-9 miesiącach pracy stacjonarnej.
  • Pakiet świadczeń socjalnych, prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie na życie.
  • Atrakcyjne bonusy za polecenie pracowników.
  • Szerokie możliwości szkoleniowe i rozwoju zawodowego.
  • Międzynarodowe środowisko pracy, rozszerzające horyzonty kulturowe.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Powiązanie tagi

Podobne ogłoszenia

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

dzisiaj

Firma:Foundever

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Praca zdalna z terenu Polski Do Twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klientów firmy zapewniającej szybkie płatności internetowe; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i...

Więcej informacji

Specjalista ds. Wynajmu

dzisiaj

Firma:SIXT Rent a Car

Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk, lotnisko

Opis stanowiska Bezpośrednia obsługa klientów w punkcie wynajmu samochodów – doradztwo, rezerwacje, podpisywanie umów Udzielanie informacji o ofercie, pomoc w doborze odpowiedniego auta oraz sprzedaż usług dodatkowych Przygotowywanie umów i finalizacja...

Więcej informacji

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

dzisiaj

Firma:Diabetyk24 Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Telefoniczna obsługa Klienta - infolinia przychodząca. Udzielanie Klientom odpowiedzi w przypadku pytań i wątpliwości oraz zapewnienie im profesjonalnego wsparcia. Rejestrowanie zgłoszeń i ich dalsze procesowanie w odpowiednich systemach lub przekazywanie ich...

Więcej informacji