Specjalista ds obsługi klienta z językiem niemieckim

Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Specjalista ds obsługi klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Nowa Ruda
Numer: StPr/25/0216
OBOWIĄZKI:
aktywne pozyskiwanie nowych partnerów handlowychbudowanie pozytywnych relacji z klientemprzygotowywanie ofert i zamówieńdoradztwo i wsparcie klienta na każdym etapie realizacji zamówieniapodróże służbowe do Niemiec
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: niemiecki, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Uprawnienia: biegła znajomość języka niemieckiego
Uprawnienia: ** Prawo jazdy kat. B
Uprawnienia: obsługa komputera i urządzeń biurowych


Wymagania inne:

Zaangażowanie,komunikatywność, odpowiedzialnośćumiejętność organizacji pracyznajomość pakietu Ms Officebiegła znajomość języka niemieckiegoMile widzianedoświadczenie na podobnym stanowisku w branży stolarki otworowejznajomość języka niderlandzkiego

Miejsce pracy:

Nowa Ruda


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 5 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku

Powiązanie tagi

Podobne ogłoszenia

Specjalista obsługi klienta z językiem polskim

wczoraj

Firma:Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Obsługa wszystkich przychodzących i wychodzących połączeń telefonicznych, e-maili i czatów. Szybka identyfikacja i rozwiązywanie problemów związanych z produktami. Przygotowywanie kompleksowych raportów opisujących problemy techniczne. Sprawdzanie i...

Więcej informacji

Specjalista ds. obsługi klienta

wczoraj

Firma:Powiatowy Urząd Pracy w Lublinie

Lokalizacja: lubelskie / Lublin

Telefoniczna obsługa klienta firmy telekomunikacyjnej– połączenia przychodzące oraz wychodzące.Doradztwo w zakresie doboru oraz sprzedaż usług klientom firmy.Wprowadzanie zgłoszeń i zleceń od klientów do systemu. Wymagania konieczne: Wykształcenie:...

Więcej informacji

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem angielskim

wczoraj

Firma:Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: lubelskie / Lublin

Zarządzanie interakcjami z klientami (telefon, e-mail, chat), Wprowadzanie danych i zarządzanie zgłoszeniami, Identyfikacja i reagowanie na potrzeby klientów, Zapewnienie wysokiej jakości obsługi. Biegłość w języku polskim, komunikatywna znajomość...

Więcej informacji