Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

Ogłoszenie numer: 9982027, z dnia 2025-06-17

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Telefoniczna obsługa klientów zgodnie z najwyższymi standardami
  • Realizacja wskaźników satysfakcji wyznaczonych przez managerów
  • Zrozumienie potrzeb klienta i udzielanie merytorycznego wsparcia

Wymagania

  • Biegła znajomość języka niemieckiego (C1) i dobra znajomość angielskiego (A2–B1)
  • Wysoka kultura osobista i empatia
  • Znajomość pakietu MS Office
  • Motywacja do rozwoju i nauki

Oferujemy

  • Pełna praca zdalna z terenu Polski
  • Ścieżki awansu – 92% kadry managerskiej zaczynało od roli specjalisty
  • Pakiet socjalny: karta Multisport, prywatna opieka medyczna
  • Dofinansowania: “wczasy pod gruszą”, okulary korekcyjne
  • Prezent świąteczny dla dzieci pracowników
  • Programy prozdrowotne i dostęp do platform szkoleniowych
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Powiązanie tagi

Podobne ogłoszenia

Specjalista ds. Wsparcia Klienta

dzisiaj

Firma:Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Pomoc techniczna oraz wsparcie klientów i partnerów w rozwiązywaniu codziennych problemów. Obsługa telefoniczna, mailowa i online w zakresie rezerwacji, promocji i usług. Prezentowanie aktualnej oferty, w tym wyjaśnianie zasad promocji i procesów...

Więcej informacji

Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

wczoraj

Firma:Carework Plus Sp. z o.o.

Lokalizacja: śląskie / Gliwice

Zakres obowiązków: Obsługa klientów z Niemiec telefonicznie i mailowo. Organizacja pracy opiekunów na terenie Niemiec. Współpraca z zespołami planistów i doradców klienta. Nadzór nad dokumentacją i rejestrami czasu pracy. Zarządzanie urlopami i...

Więcej informacji

Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta z j.duńskim

2025-06-11

Firma:Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk

Weryfikacja aktualnych zmian w procedurach. Obsługa połączeń i klientów, udzielanie porad technicznych, organizacja wizyt serwisowych. Wsparcie zespołowe i od Team Leadera w trudnych przypadkach. Zaawansowane umiejętności obsługi komputera. Biegła...

Więcej informacji