Specjalista ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

Ogłoszenie numer: 9864055, z dnia 2025-05-11

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

Miejsce pracy: Gdańsk

 

Opis stanowiska

  • Telefoniczna i mailowa obsługa klientów zgodnie z najwyższymi standardami
  • Dążenie do realizacji wskaźników satysfakcji klientów ustalonych przez managerów
  • Zaangażowane rozwiązywanie problemów i odpowiadanie na potrzeby klientów

Wymagania

  • Biegła znajomość języka niemieckiego (C1) oraz podstawowy angielski (A2)
  • Wysoka kultura osobista
  • Znajomość pakietu MS Office
  • Motywacja i chęć rozwoju zawodowego

Oferujemy

  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Atrakcyjne pakiety socjalne, w tym karta Multisport i prywatna opieka medyczna
  • Praca w nowoczesnym biurze w Gdańsku lub zdalnie z dowolnego miejsca w Polsce
  • Przyjazna atmosfera w zgranym zespole oraz liczne benefity, np. dofinansowanie do okularów, świąteczne prezenty dla dzieci, programy promujące zdrowy styl życia
  • Dostęp do rozbudowanych platform szkoleniowych dla dalszego rozwoju zawodowego
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Powiązanie tagi

Podobne ogłoszenia

Pracownik Działu Obsługi Klienta i Kas

wczoraj

Firma:Transgourmet Polska

Lokalizacja: mazowieckie / Siedlce

Twój zakres obowiązków prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji, skanowanie towaru, weryfikacja zgodności ilości towaru, dokonywanie...

Więcej informacji

Specjalista ds. Obsługi Klienta

wczoraj

Firma:Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.

Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Bydgoszcz

JEŚLI DO NAS DOŁĄCZYSZ BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ: Prowadzeniem rekrutacji słuchaczy do szkół, w tym prowadzeniem telefonicznych akcji wychodzących. Realizowaniem planów sprzedażowych. Obsługiwaniem słuchaczy zgodnie ze standardami firmy. Prowadzeniem...

Więcej informacji

Specjalista ds. Administracji i Obsługi Klienta

wczoraj

Firma:Liga Obrony Kraju - Ośrodek Szkolenia Zawodowego Kierowców

Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań

Główne obowiązki: Obsługa administracyjna kursantów zgłaszających się na kursy i szkolenia, Pozyskiwanie nowych klientów, Promocja i reklama Ośrodka różnymi kanałami komunikacji, Prowadzenie dokumentacji dotyczącej szkoleń, Rozliczanie paliwa, kart...

Więcej informacji