Specjalista ds. obsługi klienta z językiem norweskim

Ogłoszenie numer: 9743398, z dnia 2025-04-26

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem norweskim

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Wsparcie klientów przez telefon, email, chat.
  • Udzielanie pomocy technicznej użytkownikom platformy streamingowej, rozwiązywanie problemów technicznych.
  • Szybka i efektywna odpowiedź na pytania dotyczące umów i rozliczeń.
  • Zarządzanie zadaniami administracyjnymi, w tym wykonywanie połączeń wychodzących i zbieranie opinii.

Wymagania

  • Biegła znajomość języka norweskiego (C1) i dobra znajomość angielskiego (min. B2).
  • Umiejętności komunikacyjne i słuchania.
  • Znajomość obsługi klienta i umiejętności techniczne.
  • Proaktywność, kreatywność, orientacja na klienta.
  • Mile widziane doświadczenie z systemami CRM.

Oferujemy

  • Międzynarodowe środowisko pracy.
  • Możliwości rozwoju i wykorzystania swoich talentów.
  • Eventy integracyjne oraz wsparcie lidera zespołu.
  • Nowoczesne biuro w Warszawie, prywatna opieka medyczna.
  • Umowa o pracę lub umowa cywilnoprawna.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Powiązanie tagi

Podobne ogłoszenia

Pracownik Helpdesk / Obsługi Klienta z j. niemieckim

2025-04-30

Firma:Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław

Kompleksowa obsługa Klienta poprzez telefon (połączenia przychodzące), live chat oraz e-mail, Udzielanie wsparcia Klientom w zakresie problemów z płatnościami, zarządzania subskrypcją (anulacje, zmiany, aktualizacje), resetu hasła oraz logowania oraz...

Więcej informacji

Technical Supporter with Dutch - Networking

2025-04-28

Firma:Concentrix

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin

As a Technical Support Advisor I, you will play a critical role in supporting, helping our clients in overcoming their technical challenges and ensuring they have a seamless experience with our products. Your day-to-day responsibilities include: Customer Support:...

Więcej informacji

Technical Supporter with French - Networking

2025-04-28

Firma:Concentrix

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin

As a Technical Support Advisor I, you will play a critical role in supporting, helping our clients in overcoming their technical challenges and ensuring they have a seamless experience with our products. Your day-to-day responsibilities include: Customer Support:...

Więcej informacji