Specjalista ds. obsługi klienta z językiem rosyjskim i angielskim

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem rosyjskim i angielskim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Współpracuj z poszukiwaczami przygód przez telefon, czat i e-mail, sprawiając, że każda interakcja będzie krokiem do ich kolejnej wspaniałej historii. Niezależnie od tego, czy jest to kontakt przychodzący, czy wychodzący, Twoja komunikacja będzie pomostem między marzeniami a rzeczywistością.
  • Proktywnie i cierpliwe podchodź do każdego klienta, tak by poczuł się wysłuchany i doceniony, gdy będzie planował swoją nową podróż.
  • Chroń poufne dane i informacje z profesjonalizmem, zapewniając, że zaufanie jest kamieniem węgielnym każdej interakcji.
  • Dołącz do dynamicznego zespołu, w którym pasja łączy się z celem i wspólnie dążmy do zapewnienia klientom wyjątkowych doświadczeń.
Wymagania:
  • Biegłość językowa: Z rosyjskim na poziomie C1 i angielskim na poziomie B2, będziesz z łatwością poruszać się w codziennych rozmowach.
  • Pozytywna energia: Twoje szczere pragnienie pomagania innym będzie świecić, tworząc niezapomniane doświadczenia.
  • Elastyczność: Pracuj w elastycznych godzinach, w tym w weekendy i święta.
  • Entuzjazm: Rozwijaj się w naszym nowoczesnym biurze w Katowicach, gdzie otacza Cię inspiracja i wspierający zespół.
Oferujemy:
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
  • Pakiet benefitów: prywatna opieka zdrowotna LuxMed, MyBenefit z miesięcznym budżetem, prywatne ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do karty MultiSport, owoce w środy oraz okazjonalnie Dni Pizzy.
  • Interesujące szkolenia.
  • Program Rozwoju Talentów: przejrzyste ścieżki kariery i awanse.
  • Dostęp do platform e-learningowych (Concenrtic Academy i Concentrix Univerity).
  • Program poleceń: bonus za polecenie znajomego do 4000 PLN.
  • Niesamowita kultura pracy: celebrujemy różnice kulturowe wśród nas i organizujemy wiele wydarzeń integracyjnych na miejscu.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Powiązanie tagi

Podobne ogłoszenia

Konsultant ds. Obsługi Klienta

wczoraj

Firma:Concentrix

Lokalizacja: lubelskie / Lublin

Obsługa połączeń wychodzących, utrzymywanie relacji z klientami, przygotowywanie ofert, wprowadzanie danych do systemu. Biegła znajomość języka polskiego (min. C1). Zorientowanie na klienta, umiejętności sprzedażowe. Aktywne słuchanie, precyzja,...

Więcej informacji

Specjalista ds. Back-office z językiem niemieckim i angielskim

wczoraj

Firma:Concentrix

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin

Obsługa klienta niemieckojęzycznego mailowo, z niskim wolumenem telefonicznym Rozwiązywanie problemów na podstawie analizy rozmów i dedykowanych narzędzi Przetwarzanie zwrotów ręcznych i obsługa skarg RODO Utrzymanie profesjonalnej, empatycznej komunikacji...

Więcej informacji

Specjalista ds. Obsługi Klienta

wczoraj

Firma:IPRACUJZDALNIE.PL Sp. z o.o.

Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk

Twoje zadania: Rejestrowanie zleceń na zamówienia produktów i usług za pomocą dedykowanych aplikacji. Udzielanie klientom informacji o zamówieniach, dokonywanie ich modyfikacji oraz wsparcie w zakresie obsługi oferty produktowej. Aktywna sprzedaż i...

Więcej informacji