Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem włoskim lub hiszpańskim + angielski

Ogłoszenie numer: 10020034, z dnia 2025-07-12

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem włoskim lub hiszpańskim + angielski

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Obsługa klientów drogą telefoniczną i mailową
  • Realizacja celów jakościowych i ilościowych
  • Przestrzeganie procedur i standardów firmy
  • Terminowe wykonywanie codziennych zadań
  • Budowanie pozytywnego doświadczenia klienta

Wymagania

  • Bardzo dobra znajomość języka włoskiego lub hiszpańskiego (min. C1)
  • Znajomość języka angielskiego (min. C1)
  • Dobra obsługa komputera i pakietu MS Office
  • Motywacja, entuzjazm i chęć do nauki
  • Mile widziane doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta
  • Umiejętność organizacji pracy, samodzielność i skrupulatność

Oferujemy

  • Umowę o pracę lub umowę zlecenie (do wyboru)
  • Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00–17:00
  • Wynagrodzenie podstawowe oraz system premiowy
  • Pracę stacjonarną w nowoczesnym biurze w Warszawie
  • Prywatną opiekę medyczną (Medicover)
  • Kartę Multisport oraz program wellbeingowy
  • Dofinansowanie do okularów i urlopów
  • Program poleceń pracowniczych oraz bony okazjonalne
  • Możliwość rozwoju i szkoleń w międzynarodowym środowisku
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Powiązanie tagi

Podobne ogłoszenia

Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne

dzisiaj

Firma:Vetlab Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, al. Krakowska 110

Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z klientem: Będziesz pierwszym punktem kontaktu dla naszych...

Więcej informacji

Specjalista ds. Współpracy z Klientami i Zarządzania Umowami

dzisiaj

Firma:Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Opracowywanie i weryfikacja specyfikacji oraz wymagań dotyczących umów z obecnymi i potencjalnymi klientami. Aktualizacja i kontrola istniejących umów oraz dokumentów. Nadzór nad procesem fakturowania oraz terminowością wpływów ze sprzedaży. Stała...

Więcej informacji

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w branży FMCG

dzisiaj

Firma:AMIGO-HURT Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Targówek

Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie informacji o produktach i usługach firmy, przetwarzanie zamówień i reklamacji, dbanie o ekspozycję...

Więcej informacji