Specjalista ds. Obsługi Klienta ze Szwedzkim

Ogłoszenie numer: 9657412, z dnia 2025-04-07

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta ze Szwedzkim

Miejsce pracy: Warszawa, Wola

 

Opis stanowiska

  • Szkolenie od 22 kwietnia; praca 5 dni w tygodniu, 8,5 godziny dziennie.
  • Pierwsze 6-9 miesięcy stacjonarnie, później możliwość pracy hybrydowej (50%).
  • Kontakt z klientami w zakresie podróży, doradztwo w lotach i usługach online.
  • Pomoc w zakupie biletów i obsługa różnych metod płatności.
  • Wsparcie podróżujących w trudnych sytuacjach.
  • Obsługa klientów przez telefon, czat i e-mail.

Wymagania

  • Biegła znajomość języka szwedzkiego i angielskiego.
  • Skłonność do pomagania, współpracy; entuzjazm, cierpliwość, otwartość.
  • Umiejętność aktywnego słuchania i jasnej komunikacji.
  • Precyzja i organizacja.

Oferujemy

  • Pracę w międzynarodowym środowisku z możliwościami rozwoju.
  • Równouprawnienie i inwestycje w rozwój kompetencji.
  • Coaching i mentoring.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Powiązanie tagi

Podobne ogłoszenia

Customer Support Specialist - Banking Services (German & English)

wczoraj

Firma:Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Your daily tasks will include: Responding to general questions about credit card products, self-services and mobile/web apps Supporting customer authentication to carry out actions such as: card activation, blocking/unblocking and cancellations; transaction inquiries...

Więcej informacji

Travel Advisor with Dutch Expertise

wczoraj

Firma:Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Connecting Across Channels: Engage with adventurers via phone, chat, and email, making every interaction a step into their next great story. Whether inbound or outbound, your communication will be the bridge between dreams and reality. Delivering Exceptional...

Więcej informacji

Travel Advisor with Greek Expertise

wczoraj

Firma:Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Your responsibilities Connecting Across Channels: Engage with adventurers via phone, chat, and email, making every interaction a step into their next great story. Whether inbound or outbound, your communication will be the bridge between dreams and reality....

Więcej informacji