Specjalista ds. obsługi klienta ze znajomością angielskiego


DEKRA Praca jest spółką należącą do holdingu DEKRA AG - lidera usług personalnych na terenie Europy. Nasza działalność koncentruje się na terenie Polski, pośrednicząc w pozyskiwaniu pracowników i oferując szeroko pojęte usługi z zakresu doradztwa personalnego, stałej rekrutacji i pracy tymczasowej.
DEKRA Praca jest zarejestrowaną Agencją Zatrudnienia. Certyfikat nr 8194

Dla naszego Klienta poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi klienta ze znajomością angielskiego
Miejsce pracy: Niepołomice

Zadania:
  • przyjmowanie, ewidencjonowanie i samodzielne rozpatrywanie reklamacji oraz wystawianie faktur korygujących
  • monitorowanie poprawności wystawianych korekt raportowanie bieżącej sytuacji reklamacyjnej
  • rozliczenie płatności na kontach klientów
  • wprowadzanie nowych klientów do systemu informatycznego
  • kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientami oraz działem sprzedaży w sprawie reklamacji oraz płatności
  • obsługa skrzynek mailowych
Wymagania:
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • komunikatywna znajomość j. angielskiego
  • wykształcenie średnie lub wyższe
  • znajomość obsługi pakietu office.
  • umiejętność pracy w zespole
  • mile widziane aktualne badania SANEPID
Oferujemy:
  • zatrudnienie w firmie międzynarodowej w oparciu o umowę o pracę tymczasową z możliwością stałej współpracy
  • hybrydowy system pracy (na początek praca zdalna)
  • pracę od poniedziałku do piątku 8-16:00, wolne weekendy
  • możliwość przystąpienia do prywatnej opieki medycznej i programu sportowego
  • zniżki na firmowe produkty
  • przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole


Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez DEKRA Praca Sp. z o.o. zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)

Administratorem danych osobowych będzie Dekra Praca Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (30-644), ul. Puszkarska 9, KRS: 0000415384. Celem przetwarzania danych osobowych jest wzięcie udziału w jednostkowym procesie rekrutacyjnym, w ramach którego następować będzie ocena kwalifikacji kandydata do pracy na określonym stanowisku, ocena zdolności i umiejętności kandydata potrzebnych do pracy na określonym stanowisku oraz wybór odpowiedniej osoby do zatrudnienia. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest obowiązek prawny, zgoda kandydata, uzasadniony interes Administratora oraz realizacja czynności koniecznych do wykonania przed zawarciem umowy. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie uniemożliwi wzięcie udziału w procesie rekrutacyjnym. Kandydatowi przysługuje prawo wycofania zgody na przetwarzanie, prawo dostępu do danych, prawo żądania ich sprostowania, prawo ich usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania.

Powiązanie tagi

Podobne ogłoszenia

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

dzisiaj

Firma:Foundever

Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk

PRACA STACJONARNA: GDAŃSK Do twoich zdań należeń będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie...

Więcej informacji

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem polskim

dzisiaj

Firma:Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Obsługa klienta (pre/after sales) w ramach połączeń przychodzących. Obsługa zapytań poprzez formularz kontaktowy, e-mail, czat i social media. Rozpatrywanie reklamacji gwarancyjnych. Rozwiązywanie problemów technicznych. Porównania produktów, oferty...

Więcej informacji

Specjalista ds. obsługi klienta

wczoraj

Firma:Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań

Aktywna bezpośrednia i telefoniczna prezentacja usług spółki;Analizowanie rynku i ofert konkurencji;Bieżąca telefoniczna i bezpośrednia obsługa klienta;Przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta;Zawieranie umów oraz...

Więcej informacji