Specjalista ds. obsługi klienta

Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Wrocław
Numer: StPr/25/1534
OBOWIĄZKI:
Obsługa Klienta, niezależne zarządzanie kluczowymi kontami klientów, wykorzystywanie portali klientów do pobierania/przesyłania informacji o zamówieniach, szczegółów produktów, analizowania danych i wykorzystywania raportów otwartych zamówień w celu spełnienia wymagań klienta w zakresie dostaw. Niektóre codzienne czynności mogą obejmować zarządzanie połączeniami przychodzącymi od klientów i wiadomościami e-mail dotyczącymi cen i dostępności, wprowadzenie zamówień awaryjnych, status zaległych zamówień, informację dotyczące śledzenia/wysyłki, spedytorów i zwrotów w celu osiągnięcia celów związanych z rozwiązywaniem pierwszych połączeń. Inicjowanie i przyspieszanie produkcji produktów Gates w oparciu o wymagania klientów. Dostarczanie klientom informacji o produktach Gates.Praca w godzinach od 8.00-16.00
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Opiekun klienta
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: białoruski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Uprawnienia: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Uprawnienia: biegła obsługa komputera, Microsoft Office


Wymagania inne:

Wykształcenie wyższe biegła obsługa komputera z obsługa internetu , Microsoft Office znajomosć jezyka białoruskiego na poziomie B2 w mowie i na poziomie C1 w piśmie znajomość języka angielskiego na poziomie B2 w mowie i C1 w piśmie -języki niezbędne do kontaku z klientami

Miejsce pracy:

Wrocław


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

8 712,50 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Powiązanie tagi

Podobne ogłoszenia

Specjalista ds. Obsługi Klienta (język niemiecki)

wczoraj

Firma:Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: podkarpackie / Jasło

Stała współpraca i budowanie relacji z klientami, Przygotowywanie ofert sprzedażowych i dokumentacji, Rejestrowanie i monitorowanie zamówień w systemie IFS, Wyjaśnianie reklamacji i dbanie o najwyższą jakość obsługi. Wykształcenie wyższe (lub w trakcie...

Więcej informacji

Pracownik do kontaktu z klientem/staż

2025-05-14

Firma:Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie

Lokalizacja: małopolskie / Trzebinia

kontakt i rozmowa z potencjalnymi klientami, utrzymywanie relacji z obecnym klientem, przeprowadzanie ankiet satysfakcji klienta, zdobywanie opinii od klientów, przekazywanie kontaktów handlowych Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące...

Więcej informacji

Pracownik obsługi klienta

2025-05-14

Firma:Powiatowy Urząd Pracy w Stalowej Woli

Lokalizacja: podkarpackie / Pysznica

Weryfikacja i aktualizacja ofert handlowych. Wsparcie operacyjne zespołu sprzedażowego. Obsługa korespondencji z klientem. Monitorowanie zapytań wewnętrznych (B+Z). Kontrola kategorii ofert i korespondencji. Obsługa nad kluczowymi klientami (wsparcie...

Więcej informacji