Specjalista ds. obsługi klienta

Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Wrocław
Numer: StPr/25/1534
OBOWIĄZKI:
Obsługa Klienta, niezależne zarządzanie kluczowymi kontami klientów, wykorzystywanie portali klientów do pobierania/przesyłania informacji o zamówieniach, szczegółów produktów, analizowania danych i wykorzystywania raportów otwartych zamówień w celu spełnienia wymagań klienta w zakresie dostaw. Niektóre codzienne czynności mogą obejmować zarządzanie połączeniami przychodzącymi od klientów i wiadomościami e-mail dotyczącymi cen i dostępności, wprowadzenie zamówień awaryjnych, status zaległych zamówień, informację dotyczące śledzenia/wysyłki, spedytorów i zwrotów w celu osiągnięcia celów związanych z rozwiązywaniem pierwszych połączeń. Inicjowanie i przyspieszanie produkcji produktów Gates w oparciu o wymagania klientów. Dostarczanie klientom informacji o produktach Gates.Praca w godzinach od 8.00-16.00
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Opiekun klienta
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Język: białoruski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Uprawnienia: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Uprawnienia: biegła obsługa komputera, Microsoft Office


Wymagania inne:

Wykształcenie wyższe biegła obsługa komputera z obsługa internetu , Microsoft Office znajomosć jezyka białoruskiego na poziomie B2 w mowie i na poziomie C1 w piśmie znajomość języka angielskiego na poziomie B2 w mowie i C1 w piśmie -języki niezbędne do kontaku z klientami

Miejsce pracy:

Wrocław


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

8 712,50 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Powiązanie tagi

Podobne ogłoszenia

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem koreańskim

dzisiaj

Firma:Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Wola

Świadczenie wsparcia dla prestiżowych klientów, zapewniając komfortową obsługę. Wspieranie partnerów w wyborze lotów, produktów i metod płatności przy użyciu narzędzi komputerowych. Precyzyjna nawigacja w świecie biletów lotniczych. Rozumienie potrzeb...

Więcej informacji

Doradca klienta z językiem koreańskim

dzisiaj

Firma:Concentrix

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Wola

Zapewnienie wysokiej jakości wsparcia dla kluczowych klientów, pomaganie w wyborze lotów oraz metod płatności, precyzyjne nawigowanie ofertą biletów lotniczych, zrozumienie i rozwiązywanie problemów podróżnych klientów, budowanie trwałych relacji....

Więcej informacji

Specjalista ds. wsparcia

wczoraj

Firma:Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań

Stała komunikacja z członkami zespołu, pozostałymi pracownikami firmy oraz klientami/kontraktorami w j. rosyjskim, ponieważ firma działa pod marką pochodzącą z Białorusi i obsługuje m.in. rynki wschodnie, a komunikacja wewnętrzna odbywa się w j....

Więcej informacji