Specjalista ds. obsługi klienta

Powiatowy Urząd Pracy w Lublinie
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Lublin
Numer: StPr/25/0927
OBOWIĄZKI:
Telefoniczna obsługa klienta firmy telekomunikacyjnej– połączenia przychodzące oraz wychodzące.Doradztwo w zakresie doboru oraz sprzedaż usług klientom firmy.Wprowadzanie zgłoszeń i zleceń od klientów do systemu.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: komunikacja sprzedażowa
Uprawnienia: dobra obsługa komputera


Wymagania inne:

[Umiejętność 1] : Dobre zdolności interpersonalne oraz komunikacyjne

Miejsce pracy:

Lublin


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 704 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Lublinie

Powiązanie tagi

Podobne ogłoszenia

Specjalista obsługi klienta z językiem polskim

wczoraj

Firma:Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Obsługa wszystkich przychodzących i wychodzących połączeń telefonicznych, e-maili i czatów. Szybka identyfikacja i rozwiązywanie problemów związanych z produktami. Przygotowywanie kompleksowych raportów opisujących problemy techniczne. Sprawdzanie i...

Więcej informacji

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem angielskim

wczoraj

Firma:Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: lubelskie / Lublin

Zarządzanie interakcjami z klientami (telefon, e-mail, chat), Wprowadzanie danych i zarządzanie zgłoszeniami, Identyfikacja i reagowanie na potrzeby klientów, Zapewnienie wysokiej jakości obsługi. Biegłość w języku polskim, komunikatywna znajomość...

Więcej informacji

Specjalista ds. komunikacji z klientem

wczoraj

Firma:Concentrix

Lokalizacja: lubelskie / Lublin

Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do systemu Wymagania : biegła znajomość języka polskiego (min. C1) w...

Więcej informacji