Specjalista ds. Obsługi Klienta

Firma widziszwszystko sp. z.o.o posiada w swojej ofercie usługi satelitarnego monitorowania pojazdów-system widziszwszystko. Zajmujemy się projektowaniem i wdrażaniem systemu.
Obecnie poszukujemy pracownika na terenie Gorzowa Wielkopolskiego.
Dołącz do nas jako:
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Gorzów Wielkopolski
Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16. Praca także dla studentów studiów zaocznych.

Twój zakres obowiązków
  • Kontakt telefoniczny z potencjalnymi klientami firmy.
  • Utrzymywanie pozytywnych relacji z istniejącymi Klientami, badanie ich potrzeb.
  • Obsługa posprzedażowa.
  • Wsparcie techniczne.
  • Rozdzielanie zadań pomiędzy poszczególnymi działami.
  • Ścisła współpraca z działem sprzedaży.
  • Ścisła współpraca z działem dokumentacji.
  • Ścisła współpraca z działem serwisu.
  • Tworzenie bazy danych.
  • Dbanie o dobry wizerunek firmy.
  • Profesjonalna i kompleksowa obsługa nowych i obecnych Klientów.
Nasze wymagania
  • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów.
  • Umiejętność organizacji pracy.
  • Zaangażowanie w wykonywane obowiązki.
  • Znajomość pakietu Microsoft Office.
  • Doświadczenie w obsłudze Klienta mile widziane.
  • Umiejętność planowania pracy własnej.
  • Samodzielność.
  • Odpowiedzialność i rzetelność.
  • Obsługa komputera.
Oferujemy
  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia.
  • Elastyczne formy zatrudnienia.
  • Ciekawą, pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie.
  • Możliwość rozwoju zawodowego.
  • Wewnętrzne szkolenia niezbędne do wykonywania powierzonych zadań.
  • Duży zakres samodzielności.
  • Bardzo dobre warunki pracy (nowoczesne narzędzia pracy, przyjazna i swobodna atmosfera w pracy).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Powiązanie tagi

Podobne ogłoszenia

Konsultant Back Office

wczoraj

Firma:Concentrix

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin

Mailowe wsparcie dla klientów, odpowiadanie na pytania i rozwiązywanie wątpliwości. Analiza i obsługa zgłoszeń z wykorzystaniem narzędzi i bazy wiedzy. Zarządzanie zwrotami i zgłoszeniami RODO, zapewnienie poufności danych. Profesjonalna i zrozumiała...

Więcej informacji

Specjalista / Specjalistka ds. wsparcia obsługi klienta

wczoraj

Firma:Benefit Systems SA

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, przy stacji metra Rondo Daszyńskiego

Na rozgrzewkę kilka pytań Możesz pochwalić się doświadczeniem w obsłudze klienta wewnętrznego i sprawia Ci to przyjemność? Szybko przyswajasz wiedzę związaną z obsługą systemów i jesteś w stanie pracować na kilku systemach jednocześnie? Wiesz w...

Więcej informacji

Customer Support Specialist with French in the retail industry

wczoraj

Firma:Concentrix

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin

Deliver written customer support via email for the French market. Investigate and resolve customer issues by reviewing past interactions and using internal tools. Process manual refunds and address GDPR-related complaints with care and accuracy. Ensure every...

Więcej informacji