Specjalista ds. Obsługi Klienta

Ogłoszenie numer: 9664645, z dnia 2025-04-08

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Warszawa, Mokotów

 

Opis stanowiska

  • Zapewnianie najwyższej jakości obsługi klienta przez czat, e-mail oraz telefon
  • Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych
  • Przestrzeganie procedur firmy oraz utrzymanie wysokich standardów jakości obsługi

Wymagania

  • Biegła znajomość języka polskiego (C2/native) oraz angielskiego (C1)
  • Mile widziane doświadczenie w sprzedaży
  • Znajomość pakietu MS Office oraz sprawne posługiwanie się komputerem
  • Wysoka motywacja, entuzjazm i umiejętność pracy samodzielnej
  • Zdolność do priorytetyzacji, planowania oraz rozwiązywania problemów
  • Dbałość o szczegóły oraz rozwinięte kompetencje interpersonalne

Oferujemy

  • Współfinansowanie zakupu okularów oraz wakacji
  • Program poleceń pracowniczych
  • Bony okolicznościowe (np. Boże Narodzenie, Dzień Dziecka)
  • Prywatną opiekę medyczną (Medicover)
  • Kartę Multisport i program promujący zdrowy styl życia (Everbetter)
  • Możliwości rozwoju zawodowego poprzez szkolenia i współpracę międzynarodową
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Powiązanie tagi

Podobne ogłoszenia

Customer Service Professional with German

dzisiaj

Firma:Foundever

Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk

GDAŃSK (hybrid mode - 2 days/week from the office) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (phone/e-mail) in fin-tech industry; Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and...

Więcej informacji

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. polskim

dzisiaj

Firma:Foundever

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Mokotów

(Praca Hybrydowa z Warszawy) Opis stanowiska: Poszukujemy Specjalistów i Specjalistek ds. Obsługi Klienta , którym bliska jest branża Hospitality, cenią kontakt z ludźmi i mają doświadczenie w pracy z platformami takimi jak Microsoft Office. Jest to...

Więcej informacji

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w branży FMCG

dzisiaj

Firma:AMIGO-HURT Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Targówek

Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie informacji o produktach i usługach firmy, przetwarzanie zamówień i reklamacji, dbanie o ekspozycję...

Więcej informacji