Specjalista ds. Obsługi Klienta

Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa, al. Jerozolimskie 132
Zakres obowiązków:
  • Obsługa klientów firmy Symfonia, w tym telefoniczne i mailowe wsparcie;
  • Informowanie o ofercie firmy oraz rozwiązywanie bieżących problemów klientów;
  • Przestrzeganie standardów jakościowych i efektywność wykonania zadań;
  • Wprowadzanie danych do systemów wewnętrznych firmy.
Wymagania:
  • Doświadczenie w obsłudze klienta telefonicznie będzie dodatkowym atutem;
  • Wysoka kultura osobista, umiejętność pracy w zespole;
  • Komunikatywność, odpowiedzialność i zaangażowanie.
Oferujemy:
  • Zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie z branży IT;
  • Możliwość udziału w szkoleniach i projektach rozwojowych;
  • Pakiet socjalny (MultiSport, opieka medyczna, ubezpieczenie życiowe, dofinansowanie do kształcenia);
  • Dodatkowe benefity (bony świąteczne, premie, podwyżki za wyniki, program wsparcia Wellbee);
  • Elastyczne godziny pracy oraz możliwość pracy zdalnej;
  • Imprezy integracyjne oraz inicjatywy sportowe i rodzinne.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Powiązanie tagi

Podobne ogłoszenia

Specjalista obsługi klienta z językiem polskim

wczoraj

Firma:Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Obsługa wszystkich przychodzących i wychodzących połączeń telefonicznych, e-maili i czatów. Szybka identyfikacja i rozwiązywanie problemów związanych z produktami. Przygotowywanie kompleksowych raportów opisujących problemy techniczne. Sprawdzanie i...

Więcej informacji

Specjalista ds. obsługi klienta

wczoraj

Firma:Powiatowy Urząd Pracy w Lublinie

Lokalizacja: lubelskie / Lublin

Telefoniczna obsługa klienta firmy telekomunikacyjnej– połączenia przychodzące oraz wychodzące.Doradztwo w zakresie doboru oraz sprzedaż usług klientom firmy.Wprowadzanie zgłoszeń i zleceń od klientów do systemu. Wymagania konieczne: Wykształcenie:...

Więcej informacji

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem angielskim

wczoraj

Firma:Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: lubelskie / Lublin

Zarządzanie interakcjami z klientami (telefon, e-mail, chat), Wprowadzanie danych i zarządzanie zgłoszeniami, Identyfikacja i reagowanie na potrzeby klientów, Zapewnienie wysokiej jakości obsługi. Biegłość w języku polskim, komunikatywna znajomość...

Więcej informacji