Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: Obsługa klienta
ukończony kurs rejestratorki medycznej będzie dodatkowym atutem, umiejętność szybkiego, bezbłędnego pisania na klawiaturze, biegła obsługa komputera, Microsoft Office
Opole
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
od 34,00 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
dzisiaj
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Obsługa wszystkich przychodzących i wychodzących połączeń telefonicznych, e-maili i czatów. Szybka identyfikacja i rozwiązywanie problemów związanych z produktami. Przygotowywanie kompleksowych raportów opisujących problemy techniczne. Sprawdzanie i...
Więcej informacjidzisiaj
Lokalizacja: lubelskie / Lublin
Telefoniczna obsługa klienta firmy telekomunikacyjnej– połączenia przychodzące oraz wychodzące.Doradztwo w zakresie doboru oraz sprzedaż usług klientom firmy.Wprowadzanie zgłoszeń i zleceń od klientów do systemu. Wymagania konieczne: Wykształcenie:...
Więcej informacjidzisiaj
Lokalizacja: lubelskie / Lublin
Zarządzanie interakcjami z klientami (telefon, e-mail, chat), Wprowadzanie danych i zarządzanie zgłoszeniami, Identyfikacja i reagowanie na potrzeby klientów, Zapewnienie wysokiej jakości obsługi. Biegłość w języku polskim, komunikatywna znajomość...
Więcej informacji