Specjalista ds. Obsługi Klienta

Dla naszego klienta, w ramach aktywizacji zawodowej, poszukujemy kandydatów z orzeczeniem o niepełnosprawności, na stanowisko
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Gdańsk
Twoje zadania:
  • Rejestrowanie zleceń na zamówienia produktów i usług za pomocą dedykowanych aplikacji.
  • Udzielanie klientom informacji o zamówieniach, dokonywanie ich modyfikacji oraz wsparcie w zakresie obsługi oferty produktowej.
  • Aktywna sprzedaż i dosprzedaż usług oraz produktów.
  • Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta i rozwiązywanie zapytań w pierwszym kontakcie.
  • Wykorzystywanie dostępnych narzędzi CRM (Outlook, Salesforce) do komunikacji i zarządzania danymi klientów.
  • Zwiększanie obrotów firmy poprzez identyfikację okazji sprzedażowych.
  • Monitorowanie i zgłaszanie nieprawidłowości w procesie obsługi klienta.
Wymagania:
  • Aktualne orzeczenie o niepełnosprawności - mile widziane.
  • Doświadczenie w dziale obsługi klienta lub sprzedaży.
  • Znajomość zasad gramatyki i ortografii języka polskiego.
  • Umiejętności sprzedażowe i nastawienie pro-klienckie.
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej.
  • Umiejętność pracy z systemami CRM oraz aplikacjami do obsługi klienta.
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę z możliwością długoterminowej współpracy.
  • Pracę zdalną lub hybrydową w większych miastach w całej Polsce.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i wyników.
  • Możliwość rozwoju poprzez szkolenia wdrożeniowe oraz wsparcie w zakresie rozwijania kompetencji sprzedażowych i obsługi klienta.
  • Przyjazne środowisko pracy, w którym możesz liczyć na wsparcie zespołu i przełożonych.
  • Nowoczesne narzędzia pracy, w tym dostęp do profesjonalnych systemów i aplikacji wspierających efektywność.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Powiązanie tagi

Podobne ogłoszenia

Pracownik obsługi klienta

wczoraj

Firma:Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu

Lokalizacja: dolnośląskie / Bolesławiec

Obsługa centrali telefonicznej, udzielanie informacji o ofertach pracy i innych propozycjach aktywizacji, pomoc w przygotowywaniu i wysyłce korespondencji, wykonywanie zadań zleconych przez przełożonego, pomoc pracownikom Urzędu w codziennych...

Więcej informacji

Referent ds. obsługi klienta

wczoraj

Firma:Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowi Mazowieckiej

Lokalizacja: mazowieckie / Ostrów Mazowiecka

Obsługa sklepu internetowego (KURP YEAH), kontakt z klientem, prowadzenie ew. sprzedaży Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Uprawnienia: Obsługa komputera (znajomość programu MS-Office) Wymagania inne:

Więcej informacji

Referent ds biura obsługi klienta

wczoraj

Firma:Urząd Miasta Puck

Lokalizacja: pomorskie / Puck

Udzielanie kompleksowej informacji z zakresu funkcjonowania urzędu. Przyjmowanie, weryfikowanie oraz rejestrowanie składanej w urzędzie dokumentacji. Udostępnianie odpowiednich druków i wzorów formularzy. Przyjmowanie i wysyłanie korespodencji. Wymagania...

Więcej informacji