Specjalista ds. obsługi Klientów strategicznych

Ogłoszenie numer: 9750688, z dnia 2025-04-26

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. obsługi Klientów strategicznych

Miejsce pracy: Pyskowice

 

Opis stanowiska

  • Zapewnienie wysokiej jakości obsługi Klientów strategicznych w zakresie dedykowanej obsługi,
  • Identyfikowanie zagrożeń i odchyleń w procesach operacyjnych oraz wdrażanie skutecznych rozwiązań,
  • Dążenie do maksymalnej satysfakcji Klienta, zapewniając płynność i efektywność obsługi.

Wymagania

  • Doświadczenie w obsłudze Klienta (warunek konieczny),
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
  • Znajomość pakietu MS Office,
  • Wykształcenie min. średnie (mile widziane w zakresie logistyki),
  • Samodzielność w podejmowaniu decyzji oraz umiejętność pracy pod presją czasu.

Mile widziane:

  • Znajomość systemów takich jak STAR, Softsped, DB Connect, Dispatch.

Oferujemy

  • Pracę zdalną lub hybrydową w godzinach 8:00-16:00,
  • Umowę o pracę z wynagrodzeniem podstawowym oraz premią miesięczną,
  • Możliwości rozwoju zawodowego, w tym udział w projektach, szkoleniach i kursach,
  • Dostęp do bogatego pakietu socjalnego, w tym opieki medycznej, karty Multisport i ubezpieczenia na życie,
  • Program emerytalny PPE oraz dofinansowanie do nauki.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Powiązanie tagi

Podobne ogłoszenia

Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne

dzisiaj

Firma:Vetlab Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, al. Krakowska 110

Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z klientem: Będziesz pierwszym punktem kontaktu dla naszych...

Więcej informacji

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta

dzisiaj

Firma:Arthrex Polska

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Ursynów, ul. Karczunkowska 42

Twój zakres obowiązków: Przyjmowanie i procesowanie zamówień (sprzedażowe, komisowe, próbki itp.) od klientów Arthrex Polska; Bieżący kontakt z klientem (mailowy/telefoniczny) – odpowiadanie na pytania klientów dotyczące produktów, usług, zamówień,...

Więcej informacji

Specjalista ds. obsługi klientów kluczowych

dzisiaj

Firma:Powiatowy Urząd Pracy w Otwocku

Lokalizacja: mazowieckie / Wola Ducka

Kontakt z kluczowymi klientami, sporządzanie sprawozdań ksiegowych, odpadowych i rozliczeniowych, wystawianie faktur, przygotowanie ofert. Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: Ochrona środowiska/administracja, specjalizacja:...

Więcej informacji