Specjalista ds. obsługi reklamacji

Mamy receptę na Twoją karierę!

 

ViaPharma, jedna z wiodących hurtowni farmaceutycznych w Europie należąca do grupy DR.MAX otwiera swój oddział w Polsce! Nasza misja polega na zapewnieniu pacjentom dostępu do szerokiej gamy innowacyjnych leków. Naszym największym kapitałem są ludzie, z którymi wspólnie realizujemy najważniejsze dla nas wartości: odpowiedzialność, odwaga, pacjent w centrum uwagi oraz troska.

Jeśli jesteś ambitny i chcesz być częścią dynamicznego zespołu - dołącz do nas! Wspólnie zbudujemy nasz sukces na polskim rynku farmaceutycznym.

Specjalista ds. obsługi reklamacji
Miejsce pracy: Teresin, ul. Lazurowa 2
Oczekiwania:
  • Doświadczenie w obszarze obsługi klienta/reklamacji,
  • Łatwość w komunikacji i rozwiązywaniu wyzwań ze strony Klienta,
  • Umiejętność precyzyjnego formułowania i przekazywania informacji,
  • Nastawienie na rzetelną realizację zadań zgodnie z procedurami systemu jakości obowiązującymi w hurtowni farmaceutycznej,
  • Mile widziana znajomość branży farmaceutycznej lub kosmetycznej.
Do Twoich zadań należeć będzie:
  • Przyjmowanie, ewidencja i rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych,
  • Kontakt z działami operacyjnymi w celu sprawnego ustalenia przyczyny reklamacji,
  • Udzielanie klientom informacji na temat postępu rozpatrywania reklamacji,
  • Wyjaśnianie niezgodności z odbiorcami,
  • Rozliczanie reklamacji z dostawcami,
  • Obsługa zwrotu od dostawców, w tym towaru wycofanego z obrotu,
  • Nadzorowanie przepływu reklamowanych produktów w obrębie magazynu,
  • Wystawianie faktur korygujących.
Co otrzymasz ?
  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia,
  • Jednozmianowy system pracy,
  • Szkolenia niezbędne do realizacji zadań na tym stanowisku,
  • Możliwość rozwoju zawodowego oraz uczestnictwo w interesujących projektach,
  • Pracując w naszym polskim oddziale ViaPharma, będziesz miał/a okazję wpływać na zdrowie i dobro Pacjentów, działając zgodnie z najwyższymi standardami branżowymi.
To nie wszystko. Oferujemy jeszcze MAXymalne benefity:
  • Szeroki pakiet szkoleń e’learningowych przygotowany przez kreatywny i pełen pasji zespół Trenerów (szkolenia zawodowe i personalne),
  • Możliwość zaangażowania się w projekty odpowiedzialne społecznie i ekologicznie,
  • Dodatkowe świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
  • Pakiety medyczne grupy LUX MED,
  • Dogodne oferty UBEZPIECZENIA NA ŻYCIE,
  • Karta MULTISPORT,
  • Kursy językowe.
Skorzystaj z możliwości i rozwiń skrzydła!
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Powiązanie tagi

Podobne ogłoszenia

Specjalista ds. Obsługi Klienta i Reklamacji

wczoraj

Firma:Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk

Kontakt z klientami i obsługa ich zapytań Rozliczanie płatności i spraw finansowo-księgowych Monitorowanie reklamacji i dbanie o ich sprawne zakończenie Współpraca z innymi działami Dbanie o wysoką jakość obsługi Doświadczenie w obsłudze...

Więcej informacji

Pracownik działu przyjęć reklamacji w serwisie

2025-08-07

Firma:DAMBAT Jastrzębski S.K.A.

Lokalizacja: mazowieckie / Adamów (pow. grodziski, gm. Grodzisk Mazowiecki)

Zakres obowiązków przyjęcie urządzeń dostarczonych do serwisu rejestracja urządzeń w programie serwisowym spisywanie protokołów szkody z firmami kurierskimi dostarczającymi urządzenia telefoniczna i mailowa obsługa klientów w zakresie reklamacji...

Więcej informacji

Doradca / Doradczyni ds. Reklamacji

2025-07-30

Firma:Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Bemowo, ul. Połczyńska 121

Jakie zadania na Ciebie czekają? obsługa klientów w kasie i punkcie informacyjnym/reklamacyjnym zgodnie z przyjętymi procedurami i standardami prowadzenie procesów reklamacyjnych, przyjmowanie zwrotów zgodnie z obowiązującymi procedurami i przepisami...

Więcej informacji