Specjalista ds. obsługi technicznej z językiem holenderskim

Specjalista ds. obsługi technicznej z językiem holenderskim
Miejsce pracy: Szczecin
Zadania:
  • Zapewnianie wsparcia technicznego dla klientów, w tym diagnoza i rozwiązanie problemów.
  • Utrzymywanie wysokiej jakości standardów obsługi.
  • Współpraca z zespołami wsparcia w celu identyfikacji i rozwiązywania zaawansowanych problemów technicznych.
Wymagania:
  • Biegła znajomość języka holenderskiego i angielskiego.
  • Rozumienie technologii sieciowych i doświadczenie w obsłudze klienta lub wsparciu technicznym.
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne i zdolność do szybkiego rozwiązywania problemów.
Oferujemy:
  • Stabilną umowę o pracę oraz konkurencyjne wynagrodzenie.
  • Możliwość rozwoju zawodowego i dostęp do szkoleń.
  • Atrakcyjny pakiet benefitów, w tym opieka zdrowotna i karta sportowa, oraz komfortowe warunki pracy w nowoczesnym biurze w centrum miasta.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Powiązanie tagi

Podobne ogłoszenia

Pracownik Helpdesk / Obsługi Klienta z j. niemieckim

2025-04-30

Firma:Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław

Kompleksowa obsługa Klienta poprzez telefon (połączenia przychodzące), live chat oraz e-mail, Udzielanie wsparcia Klientom w zakresie problemów z płatnościami, zarządzania subskrypcją (anulacje, zmiany, aktualizacje), resetu hasła oraz logowania oraz...

Więcej informacji

Technical Supporter with Dutch - Networking

2025-04-28

Firma:Concentrix

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin

As a Technical Support Advisor I, you will play a critical role in supporting, helping our clients in overcoming their technical challenges and ensuring they have a seamless experience with our products. Your day-to-day responsibilities include: Customer Support:...

Więcej informacji

Technical Supporter with French - Networking

2025-04-28

Firma:Concentrix

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin

As a Technical Support Advisor I, you will play a critical role in supporting, helping our clients in overcoming their technical challenges and ensuring they have a seamless experience with our products. Your day-to-day responsibilities include: Customer Support:...

Więcej informacji