Specjalista ds. Obsługi Umów

Ogłoszenie numer: 9779830, z dnia 2025-04-30

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Umów

Miejsce pracy: Gorzów Wielkopolski

 

Opis stanowiska

  • Przygotowywanie i aktualizacja umów z klientami.
  • Obsługa wniosków związanych ze zmianą danych.
  • Przyjmowanie zgłoszeń i ich ewidencja.
  • Archiwizacja dokumentów.
  • Wsparcie zespołu w bieżących zadaniach.

Wymagania

  • Min. średnie wykształcenie.
  • Dobra organizacja pracy i dokładność.
  • Znajomość pakietu MS Office.
  • Dyspozycyjność 5 dni w tygodniu.

Oferujemy

  • Stawkę 30,50 zł brutto/h.
  • Szkolenia i wsparcie na każdym etapie.
  • Multisport i ubezpieczenie PZU.
  • Umowę zlecenie.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Powiązanie tagi

Podobne ogłoszenia

Specjalista ds. Obsługi Umów

2025-04-30

Firma:Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: wielkopolskie / Leszno

Przygotowywanie i aktualizacja umów z klientami. Obsługa wniosków związanych ze zmianą danych. Przyjmowanie zgłoszeń i ich ewidencja. Archiwizacja dokumentów. Wsparcie zespołu w bieżących zadaniach. Min. średnie wykształcenie. Dobra organizacja pracy i...

Więcej informacji

Specjalista ds. Obsługi Umów

2025-04-30

Firma:Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: wielkopolskie / Międzychód

Przygotowywanie i aktualizacja umów z klientami. Obsługa wniosków związanych ze zmianą danych. Przyjmowanie zgłoszeń i ich ewidencja. Archiwizacja dokumentów. Wsparcie zespołu w bieżących zadaniach. Min. średnie wykształcenie. Dobra organizacja pracy i...

Więcej informacji

Specjalista

2025-04-25

Firma:Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego w Warszawie

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Warunki pracy Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy oraz warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: budynek z platformą dla wózków inwalidzkich, w budynku brak oznaczeń dla osób niewidomych, brak...

Więcej informacji