Agata S.A. - Naszą pasją są wnętrza. Oferując szeroki wybór mebli i artykułów wyposażenia wnętrz, pragniemy stać się częścią przestrzeni, która wyraża charakter, styl i wartości naszych Klientów. W ten sposób pomagamy tworzyć niepowtarzalną atmosferę domu.
dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie / Jaktorów
Wsparcie w pracach nad projektem oraz dokumentacją dotyczącą obsługi reklamacji. Analiza danych reklamacyjnych i monitorowanie ich obsługi. Współpraca z różnymi działami w firmie i pomoc organizacyjna (organizacja spotkań, przygotowywanie materiałów)....
Więcej informacjidzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie / Wołomin
Do Twoich obowiązków będzie należało: Przyjmowanie, rejestrowanie i analizowanie zgłoszeń reklamacyjnych dotyczących reklamacji technologicznych i ilościowych, składanych przez klientów. Podejmowanie decyzji kwalifikacyjnych w zakresie sposobu obsługi...
Więcej informacjidzisiaj
Lokalizacja: łódzkie / Łódź
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie...
Więcej informacji