Specjalista ds. reklamacji

GOOD JOB POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Specjalista ds. reklamacji
Miejsce pracy: Biały Dwór
Numer: StPr/25/0699
OBOWIĄZKI:
wykształcenie średnie zawodowe, znajomość pisania pism reklamacyjnych z zachowaniem oficjalnego języka, doświadczenie jako specjalista ds. reklamacji lub na podobnym stanowisku, prawo jazdy kat B, zdolnosci interpersonalne, znajomość j.angielskiego poziom wyższy średnio zaawansowany.- zbieranie informacji potrzebnych do rozpatrzenia reklamacji, tzn. dane klienta, produktu, dowody zakupu, weryfikacja kamer.- analizowanie zgłoszonych reklamacji tzn. ocena zasadności, weryfikacja zgodności z polityką firmy i przepisami prawa- interpretacja wad produktów- kontaktowanie się z klientem w celu weryfikacji reklamacji, wyjaśnieniem szczegółów procesu oraz oferowanie rozwiązania, udzielanie informacji zwrotnej- współpraca z działem sprzedaży, magazynem, działem jakości oraz przedstawicielami handlowymi- przygotowywanie dokumentacji tzn. sporządzanie raportów/zestawień dotyczących reklamacji jak i analiz- sugerowanie działań zapobiegających - sporządzanie pism do klientów
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: biegła znajomość pakietu Ms Office
Uprawnienia: prawo jazdy kat B


Wymagania inne:

[Umiejętność 2] : znajomość pisania pism reklamacyjnych z zachowaniem oficjalnego języka[Umiejętność 1] : doświadczenie jako specjalista ds. reklamacji lub na podobnym stanowisku

Miejsce pracy:

Biały Dwór


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Krotoszynie

Powiązanie tagi

Podobne ogłoszenia

Pracownik działu przyjęć reklamacji w serwisie

2025-07-31

Firma:DAMBAT Jastrzębski S.K.A.

Lokalizacja: mazowieckie / Adamów (pow. grodziski, gm. Grodzisk Mazowiecki)

Zakres obowiązków przyjęcie urządzeń dostarczonych do serwisu rejestracja urządzeń w programie serwisowym spisywanie protokołów szkody z firmami kurierskimi dostarczającymi urządzenia telefoniczna i mailowa obsługa klientów w zakresie reklamacji...

Więcej informacji

Doradca / Doradczyni ds. Reklamacji

2025-07-30

Firma:Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Bemowo, ul. Połczyńska 121

Jakie zadania na Ciebie czekają? obsługa klientów w kasie i punkcie informacyjnym/reklamacyjnym zgodnie z przyjętymi procedurami i standardami prowadzenie procesów reklamacyjnych, przyjmowanie zwrotów zgodnie z obowiązującymi procedurami i przepisami...

Więcej informacji

Pracownik Działu Reklamacji

2025-07-27

Firma:Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: mazowieckie / Wołomin

Przyjmowanie, rejestrowanie i analizowanie zgłoszeń reklamacyjnych (technologiczne, ilościowe). Decyzje dotyczące obsługi zgłoszeń (naprawa, wymiana, zwrot, odmowa). Sporządzanie dokumentacji reklamacyjnej i korespondencja z klientami. Monitorowanie...

Więcej informacji