KONE jest pracodawcą zapewniającym równe szanse, równe traktowanie wszystkim osobom bez względu na rasę, płeć, religię, kolor skóry, pochodzenie narodowe, wiek, stan cywilny lub niepełnosprawność. W KONE koncentrujemy się na tworzeniu innowacyjnej i opartej na współpracy kulturze pracy, w której cenimy wkład każdej osoby. Zaangażowanie pracowników jest dla nas kluczowym obszarem zainteresowania, gdzie zachęcamy do uczestnictwa, wymiany informacji oraz pomysłów. W KONE staramy się budować i pielęgnować kulturę, która promuje i ceni różnorodność. Napędza to nasze innowacje i zbliża nas do klientów oraz społeczności, którym służymy. Przestrzegamy etycznych praktyk biznesowych. Staramy się rozwijać kulturę współpracy, w której współpracownicy ufają sobie i szanują się nawzajem, a dobre wyniki są doceniane. Będąc doskonałym miejscem do pracy, z dumą oferujemy możliwości, które pomogą Ci budować karierę, osiągnąć osobiste cele oraz pozwolą prowadzić zdrowe i zrównoważone życie. Razem możemy sprawić, że KONE będzie doskonałym miejscem pracy, a miasta lepszymi miejscami do życia.
Specjalista ds. Sprzedaży Serwisu Urządzeń Dźwigowych
Miejsce pracy: Wrocław, Fabryczna, Północna 15/19
Twój zakres obowiązków
Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych w zakresie serwisu urządzeń dźwigowych (wind, schodów ruchomych)
Prowadzenie proaktywnych działań sprzedażowych, w tym pozyskiwanie nowych klientów oraz rozwijanie współpracy z obecnymi partnerami biznesowymi
Promowanie innowacyjnych rozwiązań i usług serwisowych firmy KONE, dostosowanych do potrzeb i oczekiwań klientów
Budowanie długofalowych relacji biznesowych, opartych na zaufaniu, jakości i profesjonalizmie
Analizowanie potrzeb klientów oraz przygotowywanie ofert handlowych i prowadzenie negocjacji
Współpracę z zespołem technicznym oraz innymi działami w celu zapewnienia najwyższego poziomu obsługi klienta
Monitorowanie rynku oraz aktywne uczestnictwo w procesach rozwoju portfela usług
Nasze wymagania
Minimum 2-letniego doświadczenia w sprzedaży, najlepiej usług lub produktów technicznych/B2B
Umiejętności finalizowania transakcji oraz negocjowania warunków handlowych
Komunikatywności, otwartości i wysokiej kultury osobistej – umiejętności budowania relacji z klientami
Proaktywności, samodzielności w działaniu i dobrej organizacji pracy
Znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
Znajomości podstawowych warunków kontraktów handlowych i zasad współpracy w sektorze B2B
Czynnego prawa jazdy kat. B
To oferujemy
Stabilne zatrudnienie w renomowanej, międzynarodowej organizacji na podstawie umowy o pracę
Kwartalny system premiowy oparty na wynikach sprzedażowych
Możliwość realnego rozwoju zawodowego i udziału w szkoleniach – lokalnych i międzynarodowych
Narzędzia pracy – w tym samochód służbowy (z możliwością prywatnego użytkowania), telefon, laptop
Prywatną opiekę medyczną dla Ciebie, z możliwością objęcia opieką również Twojej rodziny
Kafeteryjny system benefitów (MyBenefit), w tym karta Multisport
Dodatkowe ubezpieczenie na życie oraz pakiet wsparcia (prawnik, psycholog, doradca finansowy)
Pozyskiwanie nowych klientów hurtowych oraz utrzymywanie relacji z obecnymi kontrahentami, Przygotowywanie ofert handlowych i negocjowanie warunków współpracy, Realizacja celów sprzedażowych, Monitorowanie rynku oraz działań konkurencji, Współpraca z innymi...
- obsługa zamówień klientów placówek świadczących usługi bytowe i opiekuńcze z zakresu refundacji środków pomocniczych i ortopedycznych,- sprzedaż materiałów medycznych i innych wyrobów w zakresie prowadzonej działalności,- wystawianie dokumentów...