Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

Motoryzacja to Twoja pasja a komunikacja przez telefon, chat i maile to Twoje naturalne środowisko? Potrafisz rozwiązywać problemy szybciej niż silnik V8? 

Lubisz auta, ale nie masz ochoty codziennie stać w korkach? Praca w obsłudze klienta w modelu zdalnym sprawi, że Twój dzień będzie pełen wrażeń, a Ty - bez stresu - pomożesz klientom, nawet nie wychodząc z kapci!


Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
Opole
Opis stanowiska:
  • Obsługa klientów telefoniczna, przez chat i e-mail.
  • Dokumentacja interakcji w systemie CRM.
  • Współpraca z zespołem na rzecz lepszej jakości obsługi.
Wymagania:
  • Doświadczenie w obsłudze klienta lub w call center (min. 1 rok).
  • Biegłość w języku niemieckim (C1) i angielskim (B2).
  • Zdolności interpersonalne, takty i opanowanie.
  • Precyzja, dobra organizacja pracy.
  • Umiejętności rozwiązywania problemów i kreatywność.
Mile widziane:
  • Doświadczenie w branży motoryzacyjnej.
  • Znajomość systemów CRM.
Oferujemy:
  • Możliwość pracy zdalnej.
  • Konkurencyjne wynagrodzenie.
  • Szkolenia z branży motoryzacyjnej.
  • Pakiet benefitów (platforma MyBenefit, ubezpieczenie, opieka medyczna).
  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę.
  • Wsparcie lidera zespołu.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Powiązanie tagi

Podobne ogłoszenia

Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

wczoraj

Firma:Concentrix

Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław

Opis stanowiska: Obsługa klientów telefoniczna, przez chat i e-mail. Dokumentacja interakcji w systemie CRM. Współpraca z zespołem na rzecz lepszej jakości obsługi. Wymagania: Doświadczenie w obsłudze klienta lub w call center (min. 1 rok). Biegłość w...

Więcej informacji

Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

wczoraj

Firma:Concentrix

Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań

Opis stanowiska: Obsługa klientów telefoniczna, przez chat i e-mail. Dokumentacja interakcji w systemie CRM. Współpraca z zespołem na rzecz lepszej jakości obsługi. Wymagania: Doświadczenie w obsłudze klienta lub w call center (min. 1 rok). Biegłość w...

Więcej informacji

Customer Service advisor with Romanian

2025-07-24

Firma:Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Serve as a brand ambassador, handling incoming and follow-up customer enquiries via phone, web form, or web chat. Follow established procedures to address customer needs promptly and professionally. Process warranty claims and coordinate repair services for...

Więcej informacji