Ogłoszenie numer: 10106512, z dnia 2025-08-07
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Wsparcia Klienta Wewnętrznego
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
Doświadczenie w obsłudze klienta, administracji lub pracy w zespole operacyjnym
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w tym umiejętność korzystania z tabel przestawnych i funkcji wyszukiwania
Umiejętność pracy wielozadaniowej i organizacji czasu
Wysoko rozwinięte umiejętności współpracy i komunikacji
Wymagania
Oferujemy
wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, al. Krakowska 110
Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z klientem: Będziesz pierwszym punktem kontaktu dla naszych...
Więcej informacjiwczoraj
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
ONSITE WORK – GDAŃSK | Relocation Included Your responsibilities will include: Providing customer service via phone and email in line with the highest quality standards Aiming to meet customer satisfaction KPIs set by your manager Showing empathy and understanding...
Więcej informacjiwczoraj
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with...
Więcej informacji