Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży

Ogłoszenie numer: 10012261, z dnia 2025-06-29

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Obsługa zapytań mailowych od agencji sprzedaży.
  • Dokonywanie kalkulacji i aktualizacji rezerwacji oraz wyjaśnianie zmian.
  • Współpraca z innymi działami w celu terminowej realizacji usług.
  • Prowadzenie dokumentacji działań oraz przygotowywanie raportów.
  • Informowanie przełożonego o realizowanych zadaniach i napotkanych wyzwaniach.

Wymagania

  • Doświadczenie w obsłudze klienta, najlepiej w branży turystycznej lub w obsłudze mailowej/telefonicznej.
  • Umiejętności interpersonalne oraz zdolność do pracy zespołowej.
  • Dokładność, analityczne myślenie i dbałość o szczegóły.
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B1).
  • Gotowość do pracy zmianowej, w tym w wybrane weekendy.
  • Wykształcenie minimum średnie.
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.

Oferujemy

  • Szkolenia produktowe, w tym wyjazdowe.
  • Atrakcyjne oferty wakacyjne dla Ciebie i Twoich bliskich.
  • Prywatną opiekę medyczną i opcjonalne ubezpieczenie.
  • Kartę lunchową.
  • Dofinansowanie do okularów korekcyjnych.
  • Dostęp do platformy MyBenefit lub karty Multisport.
  • Możliwość rozwoju w innych działach firmy.
  • Welcome Pack na start pracy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Powiązanie tagi

Podobne ogłoszenia

Customer Service Specialist - Italian or Spanish

dzisiaj

Firma:Foundever

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Location: Warsaw Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing...

Więcej informacji

Customer Service Specialist with German and English

dzisiaj

Firma:Foundever

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Location: Warsaw Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing...

Więcej informacji

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem francuskim

dzisiaj

Firma:Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: podkarpackie / Jasło

Stała współpraca z międzynarodowymi klientami. Przygotowywanie atrakcyjnych ofert sprzedażowych. Efektywne przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie oraz nadzór nad ich realizacją. Szybkie i efektywne rozwiązywanie reklamacji. Biegłość w języku...

Więcej informacji