Specjalista ds. Wsparcia Technicznego (obsługa telefoniczna)

Ogłoszenie numer: 10051333, z dnia 2025-07-20

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Wsparcia Technicznego (obsługa telefoniczna)

Miejsce pracy: Warszawa, Mokotów

 

Opis stanowiska

  • Telefoniczna obsługa klientów zgodnie z wysokimi standardami firmy
  • Udzielanie wsparcia technicznego w zakresie komputerów i drukarek
  • Rozwiązywanie problemów technicznych i dbanie o zadowolenie klienta
  • Realizacja celów jakościowych i satysfakcji klienta

Wymagania

  • Biegła znajomość języka polskiego (C1–C2)
  • Umiejętność diagnozowania problemów technicznych i znajomość podstaw obsługi komputerów
  • Wysoka kultura osobista i chęć niesienia pomocy
  • Gotowość do pracy stacjonarnej z biura w Warszawie
  • Motywacja do nauki i rozwoju – oferujemy pełne szkolenie wdrożeniowe

Oferujemy

  • Możliwość awansu – większość managerów zaczynała od obsługi klienta
  • Pakiet benefitów: karta Multisport, prywatna opieka medyczna
  • Dodatki: „wczasy pod gruszą”, dofinansowanie do okularów, prezenty świąteczne dla dzieci
  • Programy prozdrowotne i dostęp do szkoleń rozwojowych
  • Pracę w przyjaznym zespole z realną szansą na rozwój kariery
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Powiązanie tagi

Podobne ogłoszenia

Konsultant klienta

dzisiaj

Firma:Concentrix

Lokalizacja: lubelskie / Lublin

Zadania: Obsługa połączeń wychodzących, Utrzymywanie relacji z klientami, Tworzenie ofert dostosowanych do potrzeb klientów, Wprowadzanie danych do systemu. Wymagania: Znajomość języka polskiego na poziomie C1, Orientacja na klienta, Umiejętności...

Więcej informacji

Specjalista ds. komunikacji z klientem

dzisiaj

Firma:Concentrix

Lokalizacja: lubelskie / Lublin

Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do systemu Wymagania : biegła znajomość języka polskiego (min. C1) w...

Więcej informacji

Customer Service advisor with Hungarian

dzisiaj

Firma:Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Serve as a brand ambassador, handling incoming and follow-up customer enquiries via phone, web form, or web chat. Follow established procedures to address customer needs promptly and professionally. Process warranty claims and coordinate repair services for...

Więcej informacji