Specjalista ds. wsparcia technicznego z językiem czeskim

Specjalista ds. wsparcia technicznego z językiem czeskim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Zarządzanie zgłoszeniami klientów poprzez rozmowy telefoniczne, e-maile oraz czaty.
  • Identfikacja problemów technicznych oraz ich rozwiązywanie.
  • Przygotowywanie raportów dotyczących wyzwań technicznych.
  • Obsługa klientów w zakresie usług gwarancyjnych i pogwarancyjnych.
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe.
  • Biegłość w języku czeskim (min. C1) oraz angielskim (min. B2).
  • Zainteresowanie nowymi technologiami.
  • Doświadczenie w obsłudze reklamacji.
  • Znajomość Windows i MS Office.
Oferujemy:
  • Umowę o pracę na pełny etat.
  • Pracę w nowoczesnym biurze.
  • Pakiet benefitów (opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta benefitów).
  • Szkolenia przygotowujące do pracy.
  • Bezpłatne lekcje językowe.
  • Bonus za polecenie pracownika.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Powiązanie tagi

Podobne ogłoszenia

Pracownik Helpdesk / Obsługi Klienta z j. niemieckim

dzisiaj

Firma:Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław

Kompleksowa obsługa Klienta poprzez telefon (połączenia przychodzące), live chat oraz e-mail, Udzielanie wsparcia Klientom w zakresie problemów z płatnościami, zarządzania subskrypcją (anulacje, zmiany, aktualizacje), resetu hasła oraz logowania oraz...

Więcej informacji

Technical Supporter with Dutch - Networking

2025-04-28

Firma:Concentrix

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin

As a Technical Support Advisor I, you will play a critical role in supporting, helping our clients in overcoming their technical challenges and ensuring they have a seamless experience with our products. Your day-to-day responsibilities include: Customer Support:...

Więcej informacji

Technical Supporter with French - Networking

2025-04-28

Firma:Concentrix

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin

As a Technical Support Advisor I, you will play a critical role in supporting, helping our clients in overcoming their technical challenges and ensuring they have a seamless experience with our products. Your day-to-day responsibilities include: Customer Support:...

Więcej informacji