Specjalista obsługi klienta - Superbohater Motoryzacji


Motoryzacja to Twoja pasja a komunikacja przez telefon, chat i maile to Twoje naturalne środowisko? Potrafisz rozwiązywać problemy szybciej niż silnik V8? 

Lubisz auta, ale nie masz ochoty codziennie stać w korkach? Praca w obsłudze klienta w modelu zdalnym sprawi, że Twój dzień będzie pełen wrażeń, a Ty - bez stresu - pomożesz klientom, nawet nie wychodząc z kapci!


Specjalista obsługi klienta - Superbohater Motoryzacji
Opole
Co robisz?
  • zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem,
  • dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie zaproponowałeś, by nic nie umknęło Twojej uwadze - szczegóły mają znaczenie,
  • pracujesz w zespole - współpraca to klucz do poprawy jakości obsługi klienta i rozwiązywania problemów na bieżąco
Czyli Twoje supermoce: 
  • rok doświadczenia w call center lub obsłudze klienta - jesteśmy ciekawi Twoich doświadczeń!
  • znajomość języka niemieckiego (C1) - będziesz używać go codziennie w pracy oraz,
  • znajomość angielskiego na poziomie B2 - przyda się do wewnętrznej komunikacji, szkoleń i analizowania baz wiedzy,
  • opanowanie i takt - masz nerwy ze stali i wiesz jak zachować profesjonalizm w każdej sytuacji (nawet gdy klient jest w najlepszej formie),
  • dbałość o detale - nie ma rzeczy za małych, żeby nie były ważne ,
  • perfekcyjna organizacja pracy własnej - cenimy Twój czas,
  • umiejętność rozwiązywania problemów i kreatywne myślenie - Twoje pomysły to największa wartość!
Dodatkowo jeśli: 
  • posiadasz doświadczenie w branży motoryzacyjnej z markami premium, to już wiesz, że jakość to nie opcja - a standard,
  • systemy CRM nie są Ci obce,
  • branża motoryzacyjna to Twoja pasja.

To jesteś już o krok bliżej do zostania częścią naszego teamu!


Oferujemy:
  • 100% praca zdalna - wygodnie z kanapy, bez korków i wyścigów o miejsce parkingowe,
  • wynagrodzenie, które pozwala żyć, a nie tylko przeżyć,
  • trening, dzięki któremu staniesz się ekspertem branży motoryzacyjnej i będziesz pewny podczas każdej rozmowy z klientem,
  • pakiet benefitów, takich jak kafeteria MyBenefit (wybierasz benefit, który Cię interesuje), ubezpieczenie na życie i prywatna opieka medyczna - troszczymy się o Twoje zdrowie i przyszłość,
  • wsparcie team leadera na każdym etapie pracy - nie zostawimy Cię na lodzie, zawsze możesz liczyć na pomoc!
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę - bo pewność i spokój to podstawa,

Aplikuj teraz! Już nie możemy się doczekać wirtualnej kawy z Tobą!

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Powiązanie tagi

Podobne ogłoszenia

Specjalista ds. Obsługi Klienta

dzisiaj

Firma:Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.

Lokalizacja: małopolskie / Nowy Targ

JEŚLI DO NAS DOŁĄCZYSZ BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ: Prowadzeniem rekrutacji słuchaczy do szkół, w tym prowadzeniem telefonicznych akcji wychodzących. Realizowaniem planów sprzedażowych. Obsługiwaniem słuchaczy zgodnie ze standardami firmy. Prowadzeniem...

Więcej informacji

Specjalista ds. Obsługi Klienta

dzisiaj

Firma:Headcount Solutions Polska Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Mokotów / Okęcie

Lokalizacja: do lipca 2025 - Warszawa (Mokotów / Okęcie); od sierpnia 2025 – Kajetany Zakres odpowiedzialności: Wspieranie działu sprzedaży przez przygotowywanie ofert i materiałów dla Klientów oraz zapewnienie efektywnej komunikacji w dziale sprzedaży;...

Więcej informacji

Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne

dzisiaj

Firma:Vetlab Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, al. Krakowska 110

Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z klientem: Będziesz pierwszym punktem kontaktu dla naszych...

Więcej informacji