Specjalista obsługi klienta z językiem polskim

Specjalista obsługi klienta z językiem polskim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Obsługa wszystkich przychodzących i wychodzących połączeń telefonicznych, e-maili i czatów.
  • Szybka identyfikacja i rozwiązywanie problemów związanych z produktami.
  • Przygotowywanie kompleksowych raportów opisujących problemy techniczne.
  • Sprawdzanie i przygotowywanie procedur rozwiązywania problemów technicznych.
  • Pomoc klientom w zakresie usług gwarancyjnych i pogwarancyjnych, takich jak naprawa, przedłużona gwarancja i oferowanie części zamiennych.
Wymagania:
  • Biegła znajomość języka polskiego (minimum C1) i angielskiego (minimum B2).
  • Zainteresowanie nowymi technologiami.
  • Co najmniej 6 miesięcy doświadczenia w rozpatrywaniu reklamacji i skarg konsumenckich.
  • Dobra znajomość systemu Windows i pakietu MS Office.
Oferujemy:
  • Umowa o pracę na pełny etat.
  • Pracę w nowoczesnym biurze w Global Office Park, w samym sercu Katowic.
  • Kompleksowy pakiet benefitów, w tym kafeteria MyBenefit, prywatna opieka medyczna (LuxMed) oraz ubezpieczenie na życie.
  • Kompleksowe szkolenie w pełni przygotowujące do pracy.
  • Bezpłatne zajęcia językowe (angielski i polski).
  • Atrakcyjny bonus za polecenie pracy u nas swoim znajomym.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Powiązanie tagi

Podobne ogłoszenia

Specjalista ds. obsługi klienta

wczoraj

Firma:Powiatowy Urząd Pracy w Lublinie

Lokalizacja: lubelskie / Lublin

Telefoniczna obsługa klienta firmy telekomunikacyjnej– połączenia przychodzące oraz wychodzące.Doradztwo w zakresie doboru oraz sprzedaż usług klientom firmy.Wprowadzanie zgłoszeń i zleceń od klientów do systemu. Wymagania konieczne: Wykształcenie:...

Więcej informacji

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem angielskim

wczoraj

Firma:Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: lubelskie / Lublin

Zarządzanie interakcjami z klientami (telefon, e-mail, chat), Wprowadzanie danych i zarządzanie zgłoszeniami, Identyfikacja i reagowanie na potrzeby klientów, Zapewnienie wysokiej jakości obsługi. Biegłość w języku polskim, komunikatywna znajomość...

Więcej informacji

Specjalista ds. komunikacji z klientem

wczoraj

Firma:Concentrix

Lokalizacja: lubelskie / Lublin

Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do systemu Wymagania : biegła znajomość języka polskiego (min. C1) w...

Więcej informacji