Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta w języku polskim i angielskim

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta w języku polskim i angielskim
Miejsce pracy: Lublin
Zadania:
  • Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących, maili oraz czatów
  • Obsługa Klientów polskojęzycznych i angielskojęzycznych
  • Wprowadzanie danych do systemu
  • Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń
  • Rozpoznawanie potrzeb klientów
  • Zaangażowanie w wysoką jakość obsługi
Wymagania:
  • Znajomość języka polskiego w stopniu biegłym (C1) oraz języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (min. B2)
  • Umiejętność obsługi systemu operacyjnego Windows i pakietu MS Office
  • Komunikatywność i nastawienie na pracę z ludźmi
  • Wysoka kultura osobista i orientacja na potrzeby klienta
  • Zaangażowanie i motywacja do pracy – wtedy wiele uda nam się wypracować wspólnie! 
Oferujemy:
  • Dogodny dla Ciebie grafik godzin pracy (pracujemy w systemie zmianowym od poniedziałku do niedzieli w godzinach 07:00-23:30)
  • Szkolenie przygotowujące do pracy
  • Wiele wyzwań i ambitnych zadań
  • Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się, dużej międzynarodowej firmie
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Powiązanie tagi

Podobne ogłoszenia

Pracownik Działu Obsługi Klienta i Kas

wczoraj

Firma:Transgourmet Polska

Lokalizacja: mazowieckie / Siedlce

Twój zakres obowiązków prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji, skanowanie towaru, weryfikacja zgodności ilości towaru, dokonywanie...

Więcej informacji

Specjalista ds. obsługi klienta

wczoraj

Firma:Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Mokotów

Telefoniczna i mailowa obsługa klientów (połączenia przychodzące) Informowanie o postępie realizacji umów Utrzymywanie wysokich standardów obsługi Budowanie trwałych, profesjonalnych relacji z klientami Chęć nauki i pełne zaangażowanie (doświadczenie...

Więcej informacji

Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne

wczoraj

Firma:Vetlab Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, al. Krakowska 110

Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z klientem: Będziesz pierwszym punktem kontaktu dla naszych...

Więcej informacji