Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

Dołącz do nas w Foundever! 
Foundever jest jednym z wiodących przedsiębiorstw w branży dostarczania rozwiązań z zakresu outsourcingu procesów biznesowych, marketingu cyfrowego, szkoleń, zarządzania talentami, technologii i innowacji, konsultingu oraz analityki!
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
PRACA ZDALNA

 

Rola Specjalisty ds. obsługi klienta obejmuje odbieranie połączeń przychodzących oraz odpowiadanie na maile od użytkowników sprzętu do pomiaru glukozy we krwi dedykowanego dla osób z cukrzycą. Specjaliści ds. obsługi klienta udzielają wsparcia technicznego oraz pomagają w rozwiązywaniu problemów związanych z urządzeniami.

 

Do Twoich zadań należą:

  • Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami;
  • Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów;
  • Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. 

Ta praca jest dla Ciebie jeśli:

  • Biegle posługujesz się językiem niemieckim (C1);
  • Wykazujesz się wysoką kulturą osobistą;  
  • Pakiet MS Office nie ma dla Ciebie zbyt wielu tajemnic;  
  • Jesteś osobą zmotywowaną i chętną aby się rozwijać. 

Dlaczego warto aplikować:

  • Komfort pracy: Ciesz się wygodą pracy zdalnej, obsługując klientów przez telefon i e-mail – idealne połączenie komfortu i efektywności!
  • Rozwój osobisty: Dołącz do nas, aby rozwijać swoje umiejętności w obsłudze klienta i zdobywać cenne doświadczenie, które otworzy przed Tobą nowe możliwości zawodowe.
  • Pasjonująca praca: Bądź częścią zespołu, który na co dzień pomaga klientom rozwiązywać ich problemy – Twoje zaangażowanie ma realny wpływ na ich satysfakcję i lojalność!

Kilka informacji o warunkach:

  • Praca zdalna z dowolnego miejsca w Polsce;
  • Zapewniamy sprzęt do pracy (wymagane jest stabilne łącze internetowe z możliwością podłączenia firmowego komputera kablem ethernet).

Dołącz do nas a zyskasz:

  • Szansę na rozwój, 92% kadry managerskiej zaczynało swoje pierwsze kroki z Foundever jako konsultant ds. obsługi klienta;    
  • Atrakcyjne pakiety socjalne (karta Multisport, prywatna opieka medyczna);  
  • Pracę z dowolnego miejsca w Polsce;  
  • Świetną atmosferę w zgranym zespole.

Co jeszcze warto wiedzieć:

  • Wczasy pod gruszą czy dofinansowanie do zakupu okularów to dla nas standard, jeśli jesteś rodzicem, Twoje dzieci mogą spodziewać się świątecznych prezentów od firmowego mikołaja;  
  • Posiadamy wewnętrzne programy promujące zdrowy tryb życia;
  • Dajemy dostęp do rozbudowanych platform szkoleniowych ponieważ dbamy o rozwój naszych pracowników. 

Nie zwlekaj! Czekamy na Twoją aplikację! 

 

When applying please enclose the below statement: "Hereby I voluntarily agree to the processing of personal data contained in my CV by Foundever for the purpose of the recruitment process in accordance with the Act of August 29, 1997 on the Protection of Personal Data (Journal of Laws of 2002 No. 101 , pos. 926 as amended).”
Application submission signifies the applicants agreement to process the personal data contained in the application for the purposes necessary for the recruitment process in accordance with Foundever privacy policy.

Powiązanie tagi

Podobne ogłoszenia

Ekspert ds. produktów premium w branży beauty

dzisiaj

Firma:Concentrix

Lokalizacja: lubelskie / Lublin, Czechów

Premiera nowego produktu do makijażu lub pielęgnacji przyprawia Cię o dreszcze? Luksusowe marki kosmetyczne możesz wymieniać godzinami? Chcesz spędzać każdy dzień pracy na doradzaniu klientom w tematach beauty? Idealnie dobrany podkład to challenge,...

Więcej informacji

Customer Service advisor with Romanian

dzisiaj

Firma:Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Serve as a brand ambassador, handling incoming and follow-up customer enquiries via phone, web form, or web chat. Follow established procedures to address customer needs promptly and professionally. Process warranty claims and coordinate repair services for...

Więcej informacji

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

dzisiaj

Firma:Concentrix

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Obsługa klientów lidera branży tytoniowej za pośrednictwem czatu, maila oraz telefonu Udzielanie informacji na temat statusu zamówień, dostaw, reklamacji i zwrotów Pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych - np. dotyczących ładowania i...

Więcej informacji