PRACA ZDALNA
Rola Specjalisty ds. obsługi klienta obejmuje odbieranie połączeń przychodzących oraz odpowiadanie na maile od użytkowników sprzętu do pomiaru glukozy we krwi dedykowanego dla osób z cukrzycą. Specjaliści ds. obsługi klienta udzielają wsparcia technicznego oraz pomagają w rozwiązywaniu problemów związanych z urządzeniami.
dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
obsługa klienta biznesowego w zakresie realizacji zamówień i procesów logistycznych, monitorowanie przepływu przesyłek i przygotowywanie raportów, posprzedażowe wsparcie klienta (reklamacje, pytania, pomoc techniczna), praca w systemach obsługowych i bazach...
Więcej informacjidzisiaj
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
PRACA HYBRYDOWA (Gdańsk) Do Twoich zadań należeć będzie Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie...
Więcej informacjidzisiaj
Lokalizacja: podkarpackie / Jasło
Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem przygotowywanie ofert sprzedażowych oraz dokumentacji przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji wyjaśnianie reklamacji Nasze wymagania: posiadasz...
Więcej informacji