dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Samodzielna obsługa zapytań klientów niemieckojęzycznych, głównie drogą mailową, z niewielkim udziałem kontaktu telefonicznego. Skuteczne rozwiązywanie złożonych problemów zgłaszanych przez klientów, bazując na analizie danych i dedykowanych...
Więcej informacjidzisiaj
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów. Doświadczenie w pracy z...
Więcej informacjidzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań
Opis stanowiska: Dołącz do zespołu CX (Customer Experience) obsługującego klientów koncernu energetycznego. Odbieranie połączeń i profesjonalne doradztwo w zakresie prądu i gazu. Udzielanie wsparcia w sprawach m.in. faktur, taryf i reklamacji. Praca z...
Więcej informacji