Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
z j. niemieckim
Miejsce pracy: Jasło
Numer referencyjny: OK/01/25
Rekrutacja do Nowy Styl Sp. z o.o.
Twój zakres obowiązków:
  • stała współpraca z klientem
  • przygotowywanie ofert sprzedażowych oraz dokumentacji
  • przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji
  • wyjaśnianie reklamacji
Nasze wymagania:
  • posiadasz wykształcenie wyższe
  • dobrze obsługujesz programy pakietu MS Office
  • jesteś osobą otwartą i komunikatywną
  • posiadasz chęć nauki - nie wymagamy doświadczenia, wszystkiego Cię nauczymy
Mile widziane:
  • znajomość języka angielskiego
  • prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
  • profesjonalny proces onboardingu, umożliwiający poznanie firmy, kultury organizacyjnej oraz naszego portfolio
  • nowoczesne biuro, stworzone w oparciu o potrzeby pracowników i wyposażone w nasze najlepsze produkty
  • rozwój kompetencji zawodowych poprzez udział w projektach i szkoleniach 
  • benefity takie jak: dopłata do karty sportowej oraz kursu języka obcego, organizacja i dofinansowanie od 50 do 90% kosztów kolonii oraz prezenty mikołajkowe dla dzieci pracowników, świadczenia socjalne, możliwość skorzystania z ubezpieczeń grupowych wraz z prywatną opieką medyczną na preferencyjnych warunkach
Benefity:
Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o aplikowanie za pomocą przycisku Aplikuj teraz.

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Firma stosuje zasady polityki równych szans i niedyskryminacji.

Zapraszamy na naszą stronę internetową

www.NowyStyl.com

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych dostępna w formularzu aplikacyjnym.


Powiązanie tagi

Podobne ogłoszenia

Pracownik ds. wsparcia klienta Backoffice z jezykiem niemieckim i angielskim

dzisiaj

Firma:Concentrix

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin

Samodzielna obsługa zapytań klientów niemieckojęzycznych, głównie drogą mailową, z niewielkim udziałem kontaktu telefonicznego. Skuteczne rozwiązywanie złożonych problemów zgłaszanych przez klientów, bazując na analizie danych i dedykowanych...

Więcej informacji

Pracownik Działu Reklamacji

dzisiaj

Firma:Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów. Doświadczenie w pracy z...

Więcej informacji

Specjalista ds. Wsparcia Klienta z j. niemieckim

dzisiaj

Firma:Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.

Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań

Opis stanowiska: Dołącz do zespołu CX (Customer Experience) obsługującego klientów koncernu energetycznego. Odbieranie połączeń i profesjonalne doradztwo w zakresie prądu i gazu. Udzielanie wsparcia w sprawach m.in. faktur, taryf i reklamacji. Praca z...

Więcej informacji