(Praca Hybrydowa z Warszawy)
Opis stanowiska:
Poszukujemy Specjalistów i Specjalistek ds. Obsługi Klienta, którym bliska jest branża Hospitality, cenią kontakt z ludźmi i mają doświadczenie w pracy z platformami takimi jak Microsoft Office.
Jest to stanowisko, które stanowi kluczowe znaczenie dla zapewnienia wyjątkowych doświadczeń klientów oraz zarządzania różnorodnymi kanałami komunikacji.
Zakres obowiązków:
Czego od Ciebie oczekujemy?
Dodatkowe atuty:
Warunki pracy:
Dodatkowe informacje:
O firmie:
Foundever™ to globalny lider w branży doświadczeń klienta (CX). Zatrudniamy 170 000 pracowników na całym świecie i współpracujemy z ponad 750 wiodącymi markami cyfrowymi, oferując innowacyjne rozwiązania CX.
Czekamy na Twoje zgłoszenie!
dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
GDAŃSK (hybrid mode - 2 days/week from the office) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (phone/e-mail) in fin-tech industry; Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and...
Więcej informacjidzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Targówek
Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie informacji o produktach i usługach firmy, przetwarzanie zamówień i reklamacji, dbanie o ekspozycję...
Więcej informacjidzisiaj
Lokalizacja: małopolskie / Nowy Targ
JEŚLI DO NAS DOŁĄCZYSZ BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ: Prowadzeniem rekrutacji słuchaczy do szkół, w tym prowadzeniem telefonicznych akcji wychodzących. Realizowaniem planów sprzedażowych. Obsługiwaniem słuchaczy zgodnie ze standardami firmy. Prowadzeniem...
Więcej informacji