PRACA ZDALNA
Poszukujemy specjalistów ds. obsługi klienta, którzy będą odpowiedzialni za zapewnienie wysokiej jakości wsparcia naszym klientom oraz za odpowiadanie na zapytania (chat i e-mail) związane z produktami bankowymi i programem lojalnościowym.
Dlaczego warto aplikować na stanowisko specjalisty ds. obsługi klienta?
Do twoich zadań należeć będzie:
Ta praca jest dla Ciebie jeśli:
Dołącz do nas a zyskasz:
Co jeszcze powinieneś wiedzieć?
Nie zwlekaj! Czekamy na Twoją aplikację!
dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie / Lublin
Wspieranie mailowo klientów z Polski, odpowiadając na ich pytania i wątpliwości. Analizowanie i rozwiązywanie zgłoszeń klientów z pomocą dostępnych narzędzi oraz wewnętrznej bazy wiedzy. Obsługiwanie zwrotów pieniędzy oraz rozpatrywanie zgłoszeń...
Więcej informacjidzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Wspieranie mailowo klientów z Polski, odpowiadając na ich pytania i wątpliwości. Analizowanie i rozwiązywanie zgłoszeń klientów z pomocą dostępnych narzędzi oraz wewnętrznej bazy wiedzy. Obsługiwanie zwrotów pieniędzy oraz rozpatrywanie zgłoszeń...
Więcej informacjidzisiaj
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Wspieranie mailowo klientów z Polski, odpowiadając na ich pytania i wątpliwości. Analizowanie i rozwiązywanie zgłoszeń klientów z pomocą dostępnych narzędzi oraz wewnętrznej bazy wiedzy. Obsługiwanie zwrotów pieniędzy oraz rozpatrywanie zgłoszeń...
Więcej informacji