Wymagania pracodawcy:- min. 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,- dobra znajomość platformy Amazon, eMAG na międzynarodowym rynku marketplaceów,- dobra orientacja w aktualnych trendach i narzędziach w e-commerce,- doświadczenia w optymalizacji ofert i prowadzeniu kampanii reklamowych,- umiejętności analizowania danych i wyciągania wniosków,- orientacja na cel i realizację założonych planów biznesowych,- samodzielności i skuteczności w działaniu,- poczucie odpowiedzialności za projekty.- mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.Praca w firmie może odbywać się w modelu hybrydowy ( Lokalizacja: Bilcza woj. świętokrzyskie, możliwość pracy hybrydowej po okresie próbnym 2-3 dni w tygodniu). Pracodawca zapewnia szkolenie wdrożeniowe na stanowisku pracy.
Kielce
Umowa o pracę na czas określony
od 5 000 PLN
Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie / Targowisko
Udział w sprzedaży produktów online w ramach ustalonego przez kierownictwo programu sprzedaży. Wsparcie przy obsłudze sklepów online. Udział w tworzeniu ofert handlowych. Monitoring wysyłek.Doradzanie klientom podczas zamówień, wsparcie przy obsłudze...
Więcej informacjidzisiaj
Lokalizacja: lubelskie / Puławy
zgodny z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: Grafika Adobe Photoshop Wymagania inne: wykształcenie średnie, podstawowa znajomość programów graficznych tj. Photoshop, Canva, kreatywność i...
Więcej informacjidzisiaj
Lokalizacja: śląskie / Żywiec
obsługa sklepu internetowego oraz strony internetowej, Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Wymagania inne:
Więcej informacji