Grupa Roca jest firmą zajmującą się projektowaniem, produkcją i sprzedażą wyposażenia łazienkowego. Założona w 1917 roku łączy tradycję i wiedzę z pasją do innowacji i z szacunkiem dla środowiska.
Kierując się zasadą zrównoważonego rozwoju we wszystkich procesach produkcyjnych i pragnąc przyczynić się do zachowania dobrej kondycji planety dla przyszłych pokoleń, Grupa Roca wdrożyła tę filozofię w 170 krajach, w których prowadzi działalność (w 77 fabrykach) oraz przekazuje ją codziennie swoim ponad 21 500 pracownikom.
Grupa Roca jest liderem rynku w Europie, Ameryce Łacińskiej oraz w Indiach. Jest również silnie obecna w Chinach i pozostałych krajach Azji, na Bliskim Wschodzie, w Australii i Afryce.
W Polsce Grupa Roca posiada 6 fabryk. Na terenie Katowickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej w Gliwicach znajduje się fabryka ceramiki łazienkowej, w Gryficach 2 zakłady produkcyjne urządzeń kompozytowych i akrylowych, Ineocare we Wrocławiu i fabryki mebli Elita i Maximus w Sztumskim Polu.
• Obsługa klienta krajowego i zagranicznego.
• Realizacja zamówień i prowadzenie dokumentacji sprzedażowej.
• Planowanie i organizacja wysyłek.
• Przygotowywanie dokumentacji eksportowej, współpraca z agencjami celnymi.
• Telefoniczne udzielanie informacji na zapytania klienta.
• Budowanie i podtrzymywanie długofalowych, pozytywnych relacji z klientem.
• Przyjmowanie zgłoszeń.
• Obsługa systemu komputerowego (SAP, MDM).
• Raporty do Hiszpani - codzienny kontakt z zespołem wielonarodowym.
• Fakturowanie.
•Tworzenie kodów nowych produktów.
• Aktualizacja cen produktów.
• Min. 2 lata doświadczenia w obsłudze klienta, zarządzaniu zamówieniami i wsparciu łańcucha dostaw.
• Umiejętność obsługi SAP( mile widziane)
• Dobre umiejętności obsługi Excela.
• Płynna znajomość języka angielskiego - wymagane, rozmowa rekrutacyjna w języku angielskim.
• Bardzo dobra organizacja pracy.
• Umiejętność pracy wielozadaniowej i efektywne zarządzanie czasem.
• Doskonałe umiejętności interpersonalne i komunikacyjne.
• Nastawienie na rozwiązywanie problemów.
• Umiejętność pracy pod presją i efektywnego radzenia sobie w szybko zmieniającym się środowisku.
• Stałą i stabilną formę zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.
• Atrakcyjne wynagrodzenie.
• Możliwości zakupu naszych produktów z bardzo wysokim rabatem.
• Bogaty pakiet benefitów.
• Niezbędne narzędzia do pracy.
• Kontakt z nowoczesnymi technologiami oraz wiele innych korzyści ze współpracy.
wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Praca zdalna z terenu Polski Do Twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klientów firmy zapewniającej szybkie płatności internetowe; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i...
Więcej informacjiwczoraj
Lokalizacja: mazowieckie / Raszyn
Opis Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa. Wspieranie Klientów w korzystaniu z nowoczesnych narzędzi bankowości. Zapewnienie obsługi transakcji gotówkowych. Aktywna sprzedaż produktów banku. Udzielanie informacji o ofercie banku. Dbanie o...
Więcej informacjiwczoraj
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
GDAŃSK praca hybrydowa - 2 dni w tygodniu z biura Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów;...
Więcej informacji