Specjalista

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 154896

Warunki pracy


  • Praca administracyjno-biurowa.
  • Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe.
  • Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
  • Nietypowe godziny pracy (w tym dyżury).
  • Recepcja główna, punkt podawczy korespondencji, punkt obsługi interesantów, sale do spotkań z interesantami znajdują się w głównej siedzibie MRPiPS przy ul. Nowogrodzkiej 1/3/5 w Warszawie. Kancelaria Główna MRPiPS znajduje się w budynku przy ul. Brackiej 4 w Warszawie. Miejsca parkingowe przeznaczone dla osób z niepełnosprawnościami znajdują się w okolicy każdej nieruchomości użytkowanej przez MRPiPS. Prawo wstępu z psem asystującym możliwe jest na teren każdej z nieruchomości użytkowanej przez MRPiPS. Woda z miską do dyspozycji na recepcji budynków przy ul. Nowogrodzkiej 1/3/5 oraz ul. Żurawiej 4a. Obiekt przy ul. Żurawiej 4A składa się z dwóch budynków: D i E i jest częściowo dostosowany dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Wejście do budynku D jest na poziomie chodnika, na parterze, pierwszy i piątym piętrze znajdują się łazienki dostosowane dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Na parterze znajduje się również ogólnodostępna "komfortka", czyli specjalnie przystosowane pomieszczenie pielęgnacyjne dla osób z niepełnosprawnościami. Budynek D jest wyposażony w dwie windy. W budynku E, z uwagi na jego konstrukcję, utrudnione jest poruszanie się osób z niepełnosprawnościami. Utrudniona jest komunikacja pomiędzy budynkami D i E, wynikająca z różnicy poziomów, należy pokonać kilkustopniowe biegi schodowe. Nad wejściami do budynku oraz w pobliżu wind znajdują się znaczniki informacyjno- nawigacyjne TOTUPOINT ®.

Zakres zadań

  • Realizuje zadania związane z przygotowaniem i rozliczaniem dokumentacji w zakresie wyjazdów zagranicznych, w tym analizuje i weryfikuje pod względem zgodności z obowiązującą procedurą dokumenty wyjazdów: wnioski wyjazdowe i rozliczenia z wyjazdów zagranicznych, nalicza należności oraz ustala stan środków budżetowych na kontach dewizowych zgodnie z właściwą klasyfikacją budżetową wydatków, sporządza dokumenty zaliczki indywidualnej dla delegowanego pracownika oraz dokument dyspozycji dewizowej do banku na pobranie zagranicznych środków płatniczych.
  • Dokonuje czynności związanej z organizacją wyjazdu, w tym w zakresie rezerwacji biletu lotniczego i hotelu.
  • Przygotowuje dokumentacje i prowadzi z ramienia DWM procedury przetargowe (wyjazdy zagraniczne, tłumaczenia) oraz odpowiada za zapytania ofertowe i umowy na świadczenia usług wynikających z zadań DWM.
  • Realizuje zadania związane z planowaniem i monitorowaniem wykonania budżetu DWM, w celu zapewnienia odpowiedniego zarządzania środkami finansowymi.
  • Przygotowuje zestawienie wyjazdów i spotkań zagranicznych MRPiPS oraz prowadzi rejestr instrukcji i sprawozdań z wyjazdów i spotkań zagranicznych.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych lub w obszarze finansowo – księgowym
  • Komunikatywna znajomość j. angielskiego (co najmniej na poziomie B1)
  • Znajomość rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie należności przysługujących pracownikowi zatrudnionemu w państwowej lub samorządowej jednostce sfery budżetowej z tytułu podróży służbowej
  • Znajomość podstawowych zasad rachunkowości budżetowej
  • Rzetelność
  • Komunikatywność
  • Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
  • Umiejętność współpracy
  • Umiejętność obsługi komputera: MS Office
  • ­W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Powiązanie tagi

Podobne ogłoszenia

Starszy technik

wczoraj

Firma:Komenda Powiatowa Policji w Chodzieży

Lokalizacja: wielkopolskie / Chodzież

Rozliczanie faktur podwykonawców, naliczanie należności, delegacje, obsługa finansowa świadczeń, prowadzenie archiwum, przyjmowanie, brakowanie dokumentacji archiwalnej, raportowanie bieżącej działalności archiwalnej i finansowej. Wymagania konieczne:...

Więcej informacji

Junior Finance Coordinator – Młodszy Koordynator Finansowy

wczoraj

Firma:JW_A sp. z o.o.

Lokalizacja: małopolskie / Kraków, lub zdalnie/hybrydowo

Kogo szukamy? Osoby, która połączy świat operacji projektowych i finansów – wesprze Project Managerów, zadba o harmonogramy przychodów, poprawność danych finansowych i pomoże budować coraz dojrzalszy model finansowy JWA. Kompetencje podstawowe...

Więcej informacji

Junior Finance Coordinator – Młodszy Koordynator Finansowy

wczoraj

Firma:JW_A sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, lub zdalnie/hybrydowo

Kogo szukamy? Osoby, która połączy świat operacji projektowych i finansów – wesprze Project Managerów, zadba o harmonogramy przychodów, poprawność danych finansowych i pomoże budować coraz dojrzalszy model finansowy JWA. Kompetencje podstawowe...

Więcej informacji