Ogłoszenie numer: 9864583, z dnia 2025-05-10
Sprzedawca–kasjer
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Okopowa 58/72
Nr Ref.: StPr/25/04636
Opis stanowiska
Doradzanie klientom w wyborze odpowiednich produktów.
Kasowanie towarów oraz przeprowadzanie transakcji kasowych.
Dbanie o czystość i prawidłową ekspozycję towarów.
Najważniejsze cechy dobrego kasjera–sprzedawcy to: cierpliwość, komunikatywność, umiejętność sprawnej organizacji pracy oraz dokładność.
Doświadczenie w pracy z klientami i wysoka kultura osobista są bardzo istotne. Pomocne będzie również poczucie estetyki przy układaniu towaru.
Wymagania
Wymagania konieczne:
Zawód: sprzedawca (wymagany staż: minimum 6 miesięcy).
Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe.
Język polski: w mowie i piśmie na poziomie B1 (średnio zaawansowanym).
Wymagania dodatkowe:
Co najmniej półroczne doświadczenie zawodowe.
Aktualne badania Sanepidu.
Cierpliwość, komunikatywność, dokładność.
Umiejętność organizacji pracy.
Doświadczenie w pracy z klientami oraz wysoka kultura osobista.
Poczucie estetyki (przydatne przy ekspozycji towaru).
Komunikatywna znajomość języka polskiego.
Oferujemy
Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia lub umowy o świadczenie usług.
Wynagrodzenie od 33,00 PLN brutto za godzinę + dodatki.
Elastyczne godziny pracy (około 8 godzin dziennie, między 9:00 a 22:00).
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Okopowa 58/72.
dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie / Wólka Kosowska
sprzedaż odzieży i obuwia, wypisywanie faktur, obsługa kasy fiskalnej Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Wymagania inne:
Więcej informacjidzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie / Wołomin
Dbanie o wizerunek firmy Utrzymywanie czystości w sklepie Dbanie o świeżość proponowanych wyrobów Obsługa klientów Obsługa kasy fiskalnej Rozliczenia kasy Przyjmowanie zamówień Umiejętność obsługi kasy fiskalnej Wykształcenie średnie zawodowe,...
Więcej informacjidzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie / Wólka Kosowska
sprzedaż oferowanych produktów, często klientom wietnamskojęzycznym, odpowiedź na pytania wysyłane przez klientów drogą e-mailową lub zadawane telefonicznie, często w języku wietnamskim, przyjmowanie zamówień przez telefon, przyjmowanie reklamacji i...
Więcej informacji